Aantal berichten : 303 Woonplaats : schuin tegenover Scarlet :P Registration date : 02-08-08
draken profiel partner: Thor, my love for you is forever ♥ Groepsleider: Ik en Thor [Guardian Dragons] status: bronstig
Onderwerp: Re: De grot van de Guardian Dragons ma dec 01, 2008 9:13 pm
Yuki pakte Danger behendig vast en legde hem dieper de grot in. Daarna vloog ze weer naar Larhano en Iyano. Ze blies haar koude adem naar Larhano.
Danger
Aantal berichten : 94 Woonplaats : in drakenstad Registration date : 27-11-08
draken profiel partner: geen Groepsleider: status: bronstig
Onderwerp: Re: De grot van de Guardian Dragons ma dec 01, 2008 9:14 pm
Danger kroop in elkaar en hoopte dat alles goed zou komen
Larhano
Aantal berichten : 27 Registration date : 26-09-08
draken profiel partner: Heb ik niet Groepsleider: status: gezond
Onderwerp: Re: De grot van de Guardian Dragons ma dec 01, 2008 9:16 pm
Larhano bukte, en probeerde zijn poten uit het ijs te trekken. Dat lukte niet, dus Larhano maakte een tweede elektriciteitsbal, die nu wel raak was.
Yuki Admin
Aantal berichten : 303 Woonplaats : schuin tegenover Scarlet :P Registration date : 02-08-08
draken profiel partner: Thor, my love for you is forever ♥ Groepsleider: Ik en Thor [Guardian Dragons] status: bronstig
Onderwerp: Re: De grot van de Guardian Dragons ma dec 01, 2008 9:20 pm
Yuki knalde hard tegen de rotswanden in de grot. Dit gaat niet goed... dacht ze. Yuki stond op met veel pijn. Ze heelde haar wonden door ze te bevriezen. oen brulde ze hard, waardoor de regen verdween en het hard begon te sneeuwen.
Danger
Onderwerp: Re: De grot van de Guardian Dragons ma dec 01, 2008 9:21 pm
Danger zag Yuki en wat ze deed en keek haar bewonderend aan en zei verbaasd"woujw"
Larhano
Onderwerp: Re: De grot van de Guardian Dragons ma dec 01, 2008 9:23 pm
Larhano brak uit het ijs, en maakte een derde elektriciteitsbal. Hij gromde boos, en deed een donderschok op de grond, waardoor Iyano uit het ijs brak. Het sneeuwde wel, maar het onweerde nog steeds.
Yuki Admin
Onderwerp: Re: De grot van de Guardian Dragons ma dec 01, 2008 9:26 pm
Yuki werd sterker door de sneeuwval en liet het hagelen. Haar gezicht was eerst neutraal maar werd steeds bozer. De hagelstenen werden groter, ne hadden nu al de grootte van Danger.
Cillia
Aantal berichten : 72 Leeftijd : 29 Woonplaats : Ergens...? Registration date : 25-09-08
Onderwerp: Re: De grot van de Guardian Dragons ma dec 01, 2008 9:29 pm
Cillia liep naar buiten. Ze sprong een keer op de grond, waardoor een windvlaag ontstond en Larhano, samen met Iyano, werd weggeblazen.
Yuki Admin
Onderwerp: Re: De grot van de Guardian Dragons ma dec 01, 2008 9:30 pm
Yuki glimlachte naar Cillia. "Dank je, zonder jou had ik het niet gered" zei ze.
Larhano
Onderwerp: Re: De grot van de Guardian Dragons ma dec 01, 2008 9:31 pm
Larhano werd weggeblazen, maar kwam al snel weer terug. Hij draaide rond en liet een aantal elektriciteitsballen ontsnappen, die allemaal de grot raakten.
Danger
Onderwerp: Re: De grot van de Guardian Dragons ma dec 01, 2008 9:32 pm
Danger kroop naar Cillia toe en zei"mamja heldf"
Doragoso
Aantal berichten : 17 Registration date : 19-10-08
draken profiel partner: I'm not made for love, you know? Groepsleider: - status: gezond
Onderwerp: Re: De grot van de Guardian Dragons ma dec 01, 2008 9:33 pm
Doragoso kwam snuffelend aan lopen. Hij rook dat er een draken vrouw bronstig was. Hij kwam de grot binnen, en rook meteen wie het was. Per ongeluk werd hij geraakt door een electriciteits bal. Woedend blies hij zijn vuur af op de dader.
Cillia
Aantal berichten : 72 Leeftijd : 29 Woonplaats : Ergens...? Registration date : 25-09-08
Onderwerp: Re: De grot van de Guardian Dragons ma dec 01, 2008 9:33 pm
Cillia antwoordde niet. Ze pakte een aantal stenen en legde ze voor de grot neer. Daarna gooide Cillia de stenen, met behulp van wind, naar Larhano toe.
Yuki Admin
Onderwerp: Re: De grot van de Guardian Dragons ma dec 01, 2008 9:34 pm
Yuki bevroor de stenen, zodat ze harder aan kwamen.
Danger
Onderwerp: Re: De grot van de Guardian Dragons ma dec 01, 2008 9:35 pm
Danger kroop weer achter Cillia enkeek naar het gevecht toe
Doragoso
draken profiel partner: I'm not made for love, you know? Groepsleider: - status: gezond
Onderwerp: Re: De grot van de Guardian Dragons ma dec 01, 2008 9:36 pm
Doragoso keek Yuki even aan. Hj rook haar geur. Toen ging hij verder met vuur spuwen xD
Larhano
Onderwerp: Re: De grot van de Guardian Dragons ma dec 01, 2008 9:36 pm
Larhano ontweek het vuur, maar werd geraakt door de stenen. Hij gromde, en opende zijn bek, waar een grote lading elektriciteit uit kwam. Daarna vloog hij grijnzend weg.
Cillia
Onderwerp: Re: De grot van de Guardian Dragons ma dec 01, 2008 9:38 pm
Cillia knalde tegen een muur op. Bewusteloos zakte ze in elkaar.
Yuki Admin
Onderwerp: Re: De grot van de Guardian Dragons ma dec 01, 2008 9:39 pm
Yuki kreeg een lichte schok en raakte verlamd. Ze kon zichzelf niet helpen met haar ijs.
Danger
Onderwerp: Re: De grot van de Guardian Dragons ma dec 01, 2008 9:39 pm
"mamja!"zei Danger en kroop naar Cillia toe en kreeg traantjes en zei"mamja gaats hetr?"
Doragoso
Onderwerp: Re: De grot van de Guardian Dragons ma dec 01, 2008 9:40 pm
Doragoso keek geschrokken naar de 2 draken. "Ik haal hulp" zei hij moedig, en hij vloog weg.
Cillia
Onderwerp: Re: De grot van de Guardian Dragons ma dec 01, 2008 9:41 pm
Cillia kon niet antwoorden. Ze was bewusteloos, en kon dus niks anders doen dan blijven liggen.
Danger
Onderwerp: Re: De grot van de Guardian Dragons ma dec 01, 2008 9:41 pm
Danger keek later geschrokken naar Yuki en zakte in elkaar en keek hun met betraande ogen aan
Yuki Admin
Onderwerp: Re: De grot van de Guardian Dragons ma dec 01, 2008 9:43 pm
Yuki prbeerde op te staan. Ze was helemaal verlamd, en kon alleen maar stuiptrekken.
Danger
Onderwerp: Re: De grot van de Guardian Dragons ma dec 01, 2008 9:45 pm
Danger kroop hopeloos naar iets wat hun misschien zou helpen