Aantal berichten : 88 Registration date : 23-08-08
draken profiel partner: Ik wou dat ik wist waar ze was... Groepsleider: status: gezond
Onderwerp: Grot schilderingen za sep 27, 2008 8:49 pm
Ryu was Yuki aan het zoeken toen hij langs de Black Caves liep. Een van de grotten had eern extra mysterieus tintje, en Ryu ging daar naar binnen. Hij blies een klein vlammetje uit zijn mond, waardoor hij de boel beter kon zien. Hij kon zijn ogen niet geloven! Allemaal vreemde tekeningen waar draken als slecht beschreven werden! Ryu bleef geintereseerd, maar toch kwaad, naar de tekeningen kijken.
Levy
Aantal berichten : 92 Registration date : 23-09-08
draken profiel partner: geen I( Groepsleider: status: gezond
Onderwerp: Re: Grot schilderingen za sep 27, 2008 8:52 pm
"zo, je hebt je in mijn domein gewaagd...." klonk een stem van boven. boven ryu wapperde een paar vleugels. net te donker om te zien wie het was, vloog Levy dichterbij. je kon alleen zijn vlammende ogen zien die af en toen knipperde "hallo....."
Ryuu
draken profiel partner: Ik wou dat ik wist waar ze was... Groepsleider: status: gezond
Onderwerp: Re: Grot schilderingen za sep 27, 2008 8:55 pm
"Jouw domein?" zei Ryu ongelovig. "Weet je wel wie de admin van dit gebied is?" xD (sorry most even)
Levy
Onderwerp: Re: Grot schilderingen za sep 27, 2008 8:57 pm
(whaha xD) "en wie mag die admin dan wel zijn!?" gromde Levy. Levy bleef even op zijn plek hangen, om aandachtig te luisteren.
Ryuu
Onderwerp: Re: Grot schilderingen za sep 27, 2008 9:03 pm
"Dom beest" mompelde Ryu boos. "Je bent wel heel dom als je niet weet wie de eigenaar is van je thuis land" snauwde hij.
Levy
Onderwerp: Re: Grot schilderingen za sep 27, 2008 9:06 pm
"mijn thuisland? ik heb eeuwen geslapen in een klein hol!" gromde Levy. "ik ben sinds een paar dagen geleden gewekt door een of andere gek!" riep Levy heel hard.
Ryuu
Onderwerp: Re: Grot schilderingen za sep 27, 2008 9:09 pm
"Gefeliciteerd" zei Ryu droog. Hij wendde zijn blik weer naar de tekeningen.
Levy
Onderwerp: Re: Grot schilderingen za sep 27, 2008 9:11 pm
"whaat? negeren is dus ook een vak...." Levy gromde een beetje, totdat hij een aardbeving begon te maken...
Ryuu
Onderwerp: Re: Grot schilderingen za sep 27, 2008 9:12 pm
Ryu brulde kwaad om te laten horen dat hij sterker was. "Als we het hier uitvechten gaan we der allebei aan" zei hij.
Levy
Onderwerp: Re: Grot schilderingen za sep 27, 2008 9:13 pm
"ik heb jaren in een grot geslapen dus dit zal mij ook wel goed komen!" Levy beukte met een iron head tegen te rotswand waar de tekens op stonden...
Ryuu
Onderwerp: Re: Grot schilderingen za sep 27, 2008 9:16 pm
Ryu werd razend. "DAT WAS HET BEWIJS DAT DRAKEN AL EEUWEN BESTAAN!!" brulde hij razend. Hij beukte Levy de grot uit. Het gevecht vervolgde buiten xD
Levy
Onderwerp: Re: Grot schilderingen za sep 27, 2008 9:24 pm
"het bewijs ligt voor je neus!" Levy stond vlak voor hem. Levy brulde en beukte Ryu tegen de rotswand aan.
Ryuu
Onderwerp: Re: Grot schilderingen za sep 27, 2008 9:27 pm
Ryu ging op zijn achterpoten staan zodat hij een stuk groter was dan Levy. Hij laadde een krachtige vuur aanval en raakte Levy. (niet op je zwakke plek )
Levy
Onderwerp: Re: Grot schilderingen za sep 27, 2008 9:29 pm
(huh? hoe bedoel je? ) Levy vloog achteruit. "kwaagh!" Levy vloog omhoog om daar zijn aanval te laden.
Ryuu
Onderwerp: Re: Grot schilderingen za sep 27, 2008 9:34 pm
Ryu vloog achter Levy aan. "Boe" zei hij. Ryu maakte een soort draai zodat zijn staart tegen Levy aan kwam. `Al genoeg gehad?" zei hij boos.
Levy
Onderwerp: Re: Grot schilderingen za sep 27, 2008 9:35 pm
"neej! jij wel?" Levy vloog tegen hem aan met een krachtige beuk.
Ryuu
Onderwerp: Re: Grot schilderingen za sep 27, 2008 9:38 pm
(onthoud dat Ryu groter is en het daardoor langer kan uithouden) Ryu beukte terug en deed een vuur aanval. Toen dook hij naar beneden en zette hij zich af tegen de grond. Zijn krachtige vleugel sneed door Levy's vel. (ik denk dat we langzamerhand wel gewond zijn )
Levy
Onderwerp: Re: Grot schilderingen za sep 27, 2008 9:47 pm
Levy kreeg een wond maar gaf niet op. (hoezo uithouden? aerodactyl is ook groot en trouwens heeft ie veel energie gekregen door al dat slapen!) "kwaagh!" Levy sneed ook met zijn vleugels in Ryu.
Lavanian
Aantal berichten : 113 Registration date : 23-09-08
Onderwerp: Re: Grot schilderingen za sep 27, 2008 10:04 pm
Vl hing onderste boven in de grot en liet de grond hevig trillen
Levy
Onderwerp: Re: Grot schilderingen za sep 27, 2008 10:09 pm
Levy zag VL en zei "bemoei je er niet mee onderkruipsel!" Jeroen beukte tegen hem aan en stond recht voor Ryu een aanval te laden. (oke, oke miss moeten we ophouden met het gevecht )
Lavanian
Onderwerp: Re: Grot schilderingen za sep 27, 2008 10:12 pm
( Je zei Jeroen beuktte xD ) Opeens stond er een Vlammenwerper tussen de 2. "1 slechtte team Lid tegen een Admin ik dacht dat Adminnen niet vochten." Zei hij Kalm.
Lavanian
Onderwerp: Re: Grot schilderingen za sep 27, 2008 10:18 pm
"Ehhhh Nee."Zei hij rustig hij keek naar de rotsen voor de uitgang en vuurdde een Hyper Beam op de Stenen af in 1 klap waren de stenen kapot. "Nu niet meer."
Lavanian