Aantal berichten : 303 Woonplaats : schuin tegenover Scarlet :P Registration date : 02-08-08
draken profiel partner: Thor, my love for you is forever ♥ Groepsleider: Ik en Thor [Guardian Dragons] status: bronstig
Onderwerp: Jachtplek van de Guardian Dragons vr okt 24, 2008 9:23 pm
Yuki zocht een mooie plek. Hier in de buurt waren veel boerderijen met alle soorten voedsel. Yuki brulde om haar groepsleden bij elkaar te roepen. (alleen voor Groepsleden!!!)
Cillia
Aantal berichten : 72 Leeftijd : 29 Woonplaats : Ergens...? Registration date : 25-09-08
draken profiel partner: Heb ik niet Groepsleider: status: gezond
Onderwerp: Re: Jachtplek van de Guardian Dragons ma okt 27, 2008 10:01 pm
Cillia was een lange tijd weggeweest. Nu was ze eindelijk weer terug. Ze keek naar Yuki en landde.
Yuki Admin
Aantal berichten : 303 Woonplaats : schuin tegenover Scarlet :P Registration date : 02-08-08
draken profiel partner: Thor, my love for you is forever ♥ Groepsleider: Ik en Thor [Guardian Dragons] status: bronstig
Onderwerp: Re: Jachtplek van de Guardian Dragons di okt 28, 2008 7:36 pm
"Cillia is het niet?" vroeg Yuki. Ze glimlachte naar Cillia.
Siarah
Aantal berichten : 23 Registration date : 21-10-08
draken profiel partner: geen Groepsleider: status: gezond
Onderwerp: Re: Jachtplek van de Guardian Dragons di okt 28, 2008 8:24 pm
Siarah kwam ook en keek naar Cillia
Yuki Admin
Onderwerp: Re: Jachtplek van de Guardian Dragons di okt 28, 2008 8:34 pm
Yuki glimlachte. "De honger moet gestild worden" zei ze mysterieus. "Ik weet een goede kudde" zei liep naar een plek toe waar ze naar een kudde koeien kon kijken.
Danger
Aantal berichten : 94 Woonplaats : in drakenstad Registration date : 27-11-08
draken profiel partner: geen Groepsleider: status: bronstig
Onderwerp: Re: Jachtplek van de Guardian Dragons za dec 13, 2008 10:17 pm
Danger had een vreselijke honger en zag de kudde koeien en bestuderde hen en grijnsde
Thor Admin
Aantal berichten : 115 Woonplaats : bij Yuki Registration date : 12-09-08
draken profiel partner: ♥♥♥Yuki♥♥♥ Groepsleider: Yuki en ik (The Guardian Dragonz) status: gezond
Onderwerp: Re: Jachtplek van de Guardian Dragons zo dec 28, 2008 11:57 pm
Thor kwam langs en zag een kudde koeien... en Yuki. Hij begon te grijnzen en vloog naar beneden, en landde bovenop Yuki, om haar te verrassen.
Yuki Admin
Onderwerp: Re: Jachtplek van de Guardian Dragons di dec 30, 2008 12:00 am
Yuki schrok van Thor. "Waah!" riep ze. Ze schudde haar kop
Thor Admin
Aantal berichten : 115 Woonplaats : bij Yuki Registration date : 12-09-08
draken profiel partner: ♥♥♥Yuki♥♥♥ Groepsleider: Yuki en ik (The Guardian Dragonz) status: gezond
Onderwerp: Re: Jachtplek van de Guardian Dragons vr feb 13, 2009 9:42 pm
"Schrok je van me?" vroeg Thor poeslief, terwijl hij haar een likje gaf.