Aantal berichten : 32 Woonplaats : De top van de Nederlanden Registration date : 10-10-08
draken profiel partner: nop Groepsleider: I lead myself.. status: gezond
Onderwerp: The given Ones (groep van Caghon en Daira) di okt 21, 2008 9:46 pm
Eindelijk Er zijn nog genoeg plaatsen voor nieuwe leden Alfa's: Caghon Daira
Béta: (nog geen)
Overige leden: phoobe -
Regels: Wij doen elkaar geen pijn Wij hebben respect voor ieder die anders is Woede kennen wij bijna nooit, alleen als het echt nodig is Vechten doen wij ook alleen als het nodig is
Rangen? Binnenkort! =D
Zouden: Caghon & Phoobe Zich even willen melden?
Bondgenoten: The Guardian Dragonz
Laatst aangepast door Daira op do mei 28, 2009 8:23 pm; in totaal 1 keer bewerkt
phoobe
Aantal berichten : 18 Registration date : 30-10-08
Onderwerp: Re: The given Ones (groep van Caghon en Daira) do okt 30, 2008 9:27 pm
Mag ik erbij?
( als het kan, mag ik dan beta zijn? )
Yuki Admin
Aantal berichten : 303 Woonplaats : schuin tegenover Scarlet :P Registration date : 02-08-08
draken profiel partner: Thor, my love for you is forever ♥ Groepsleider: Ik en Thor [Guardian Dragons] status: bronstig
Onderwerp: Re: The given Ones (groep van Caghon en Daira) vr nov 14, 2008 3:59 pm
Daira en Caghon zijn er al een tijd niet geweest. Daarom neem ik de eer om je erbij te zetten Béta laat ik aan Daira en Caghon over
Yuki Admin
Aantal berichten : 303 Woonplaats : schuin tegenover Scarlet :P Registration date : 02-08-08
draken profiel partner: Thor, my love for you is forever ♥ Groepsleider: Ik en Thor [Guardian Dragons] status: bronstig
Onderwerp: Re: The given Ones (groep van Caghon en Daira) di mei 26, 2009 9:15 pm
Beste Daira en Caghon, ik vraag jullie hierbij vriendelijk om wat vaker online te komen. Als één van tweeën in de komende week niet online komt, sluit ik jullie groep, zodat iemand anders weer een nieuwe groep kan aanmaken. Als één van de twee wel online komt moet diegene snel nieuwe lden bij de groep krijgen, omdat er te weinig leden zijn. Ik zou het erg jammer vinden als ik de groep moet sluiten, maar anders is er geen kans voor anderen om een groep te krijgen.
M.v.g. Yuki.
P.s.: Ik zend jullie allebei een PB hierover
Daira
Aantal berichten : 32 Woonplaats : De top van de Nederlanden Registration date : 10-10-08
draken profiel partner: nop Groepsleider: I lead myself.. status: gezond
Onderwerp: Re: The given Ones (groep van Caghon en Daira) do mei 28, 2009 8:21 pm
Als Caghon niet terug komt, zal ik in m'n eentje de groep leiden. Tenzij Daira (ik dus) iemand tegenkomt die best een tweede leider kan zijn Oh, Alle leden moeten zich melden!! (Ze krijgen een PB)
Of, Yuki, kan jij misschien alle leden een PB sturen dat de site weer actief word?? Ik bedoel gewoon alle leden van de RPG, oke?
Yuki Admin
Onderwerp: Re: The given Ones (groep van Caghon en Daira) ma aug 24, 2009 9:13 pm
Groep gesloten. Helaas zijn de leden en leiders niet actief genoeg. Nu komt er weer ruimte voor nieuwe groepen
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: The given Ones (groep van Caghon en Daira)