Aantal berichten : 303 Woonplaats : schuin tegenover Scarlet :P Registration date : 02-08-08
draken profiel partner: Thor, my love for you is forever ♥ Groepsleider: Ik en Thor [Guardian Dragons] status: bronstig
Onderwerp: Nieuwe groep!! za nov 22, 2008 9:49 pm
Beste leden, er is een nieuwe groep, het Feest commité!! Je kan je kandidaad stellen om lid te worden. STuur mij een PB en ik zal hier een poll maken Prettige feestdagen, Yuki.
P.S. NIET OP JEZELF STEMMEN! MET 1 ACC STEMMEN! MET 1 ACC AANMELDEN, NIET MET MEER! Er kunnen meerdere in het commité. Max. 10 (Dus er kunnen 9 bij) Als je 10 stemmen hebt zit je er sowiso bij. (Maar daar is een kleine kans op) Extra succes! Yuukzel xD
Laatst aangepast door Yuki op wo nov 26, 2008 8:28 pm; in totaal 4 keer bewerkt
Yuki Admin
Aantal berichten : 303 Woonplaats : schuin tegenover Scarlet :P Registration date : 02-08-08
draken profiel partner: Thor, my love for you is forever ♥ Groepsleider: Ik en Thor [Guardian Dragons] status: bronstig
Onderwerp: Re: Nieuwe groep!! di nov 25, 2008 7:08 pm
Er is 1 iemand die zich heeft opgegeven xD Storm! En nou niet allemaal op 1 iemand gaan stemmen, hea? xD
Yuki Admin
Onderwerp: Re: Nieuwe groep!! di nov 25, 2008 10:39 pm