Yuki Admin
Aantal berichten : 303 Woonplaats : schuin tegenover Scarlet :P Registration date : 02-08-08
draken profiel partner: Thor, my love for you is forever ♥ Groepsleider: Ik en Thor [Guardian Dragons] status: bronstig
| Onderwerp: Re: Liefdes verdriet zo sep 28, 2008 7:53 pm | |
| "En daarom ben jij nu mijn partner" zei Yuki lief. Ze gaf Thor alweer een likje | |
|
Thor Admin
Aantal berichten : 115 Woonplaats : bij Yuki Registration date : 12-09-08
draken profiel partner: ♥♥♥Yuki♥♥♥ Groepsleider: Yuki en ik (The Guardian Dragonz) status: gezond
| Onderwerp: Re: Liefdes verdriet zo sep 28, 2008 9:09 pm | |
| Thor genoot met volle teugen van de likken van Yuki. Toen ze eenmaal klaar was, begon hij haar te masseren en terug te likken. | |
|
Yuki Admin
Aantal berichten : 303 Woonplaats : schuin tegenover Scarlet :P Registration date : 02-08-08
draken profiel partner: Thor, my love for you is forever ♥ Groepsleider: Ik en Thor [Guardian Dragons] status: bronstig
| Onderwerp: Re: Liefdes verdriet ma sep 29, 2008 3:45 pm | |
| "Bijna klaar met slijmen?" Vroeg Yuki speels. "Ik moet weer een oriëntatie rondje doen, zou je mee willen?" haar stem klonk een stuk serieuzer. | |
|
Thor Admin
draken profiel partner: ♥♥♥Yuki♥♥♥ Groepsleider: Yuki en ik (The Guardian Dragonz) status: gezond
| Onderwerp: Re: Liefdes verdriet ma sep 29, 2008 9:11 pm | |
| ¨Is goed, ik heb wel zin in een stukje vliegen.¨ | |
|
Yuki Admin
| Onderwerp: Re: Liefdes verdriet do okt 02, 2008 7:04 pm | |
| Yuki spreidde haar vleugels en sprong. Ze keek vanuit de lucht naar Thor. "Kom je nog?" vroeg ze speels. | |
|
Thor Admin
| Onderwerp: Re: Liefdes verdriet vr dec 26, 2008 6:38 pm | |
| "Ja hoor, ik kom eraan!" riep Thor. "Als er zo nog wat tijd voor ons 2en is.. " | |
|
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Liefdes verdriet | |
| |
|