Aantal berichten : 303 Woonplaats : schuin tegenover Scarlet :P Registration date : 02-08-08
draken profiel partner: Thor, my love for you is forever ♥ Groepsleider: Ik en Thor [Guardian Dragons] status: bronstig
Onderwerp: Liefdes verdriet do sep 25, 2008 6:30 pm
Droevig liep Yuki ver de Rainbow Plains. Het enige waar ze nu aan kon denken was Ryu. Waar zou hij zijn? Een lange tijd geleden was hij bij haar weggegaan en sinds dien hadden ze elkaar niet meer gezien. Ze brulde, omdat ze geen zin had in gezelschap.
(Thor, het zou leuk zijn als jij reageerd! )
Thor Admin
Aantal berichten : 115 Woonplaats : bij Yuki Registration date : 12-09-08
draken profiel partner: ♥♥♥Yuki♥♥♥ Groepsleider: Yuki en ik (The Guardian Dragonz) status: gezond
Yuki hoorde iets achter zich. Ze draaide zich om en zag Thor. "Thor?" zei ze verbaasd, maar toch heel vrolijk. "Ben jij het echt?" Er verscheen een glimlach op haar gezicht.
Thor Admin
draken profiel partner: ♥♥♥Yuki♥♥♥ Groepsleider: Yuki en ik (The Guardian Dragonz) status: gezond
Oh help, hoe red ik me hieruit??? dacht Thor. Ik zal de waarheid maar vertellen. ¨Yuki, misschien is het vreemdgaan, maar ik hou van je, al heel wat jaren. Ik durfde alleen niks te zeggen, want jij was zo gelukkig met Ryu, en ik wil je alleen gelukkig zien. Ook als dat betekend dat ik niet met jou samen kan leven...¨
Yuki Admin
Aantal berichten : 303 Woonplaats : schuin tegenover Scarlet :P Registration date : 02-08-08
draken profiel partner: Thor, my love for you is forever ♥ Groepsleider: Ik en Thor [Guardian Dragons] status: bronstig
Yuki keek verbaasd naar Thor en barstte ineens in tranen uit. "Al maanden lang is hij weg" snikte ze. "Ik kan er niet meer tegen!" Ze brulde, kwaag maar verdrietig, alleen om de emoties die vast zaten er uit te persen.
Thor Admin
¨Oh Yuki, mijn schat,¨ zei Thor, terwijl hij naar toe liep en Yuki stevig in zijn armen en vleugels nam. ¨Ik wist dat het niks zou worden, maar ik mag je toch wel troosten?¨
Yuki Admin
Yuki snikte nog een beetje, maar het ergste was voorbij. Ze schaamde zich rot. Als Ryu nu hier kwam kon ze beter meteen naar het kerkhof gaan en zichzelf levend begraven. Een beetje bang keek ze om zich heen.
Thor liet Yuki los. ¨Als je dit niet wil, moet je het zeggen,¨zei Thor zachtjes, terwijl hij haar schubben streelde. ¨Dan zal ik me niet meer in je buurt vertonen, dan hoef je me nooit meer te zien.¨
Lavanian
Aantal berichten : 113 Registration date : 23-09-08
Yuki keek VL vriendelijk aan. "VL, zou je ons even alleen kunnen laten? We zijn nu namelijk erg bezig met privé zaken." zei ze een beetje kakkerig "Mijn excuses hiervoor"
Thor Admin
VL vloog treurig weg en liet achter zich wat stenen in de lucht vliegen die vormden: Zucht ookal ben ik klein en help ik graag ik sta altijd maar dan ook altijd in de weg als een blok steen en word weg gesmeten en gevraagd ga je weg ? wil je even weg gaan? zucht zou hier een kerkhof voor doodwillende draken zijn?
Yuki Admin
¨Dat is niet waar, maar dit komt gewoon een beetje slecht uit, oke?¨ brulde Thor VL na. ¨Nou, Yuki, ik wil het weten, wat vindt je van me? Anders hoef je me nooit meer te zien.¨
Lavanian
Aantal berichten : 113 Registration date : 23-09-08