Aantal berichten : 303 Woonplaats : schuin tegenover Scarlet :P Registration date : 02-08-08
draken profiel partner: Thor, my love for you is forever ♥ Groepsleider: Ik en Thor [Guardian Dragons] status: bronstig
Onderwerp: gefeliciteerd, Thor do dec 03, 2009 8:04 pm
Goedemorgen *kijkt naar tijd*
Met vreugd kan ik meedelen dat Thor is gepromoveerd tot Administrator van Dragon Dreams. Waarom? Nou... Ik heb werkelijk geen idee =d
Ryuu is hierbij ont-admint. Hij was gewoon één van mijn dubbel accounts, en was het niet waard..
Greets, Yuki. ^^
P.s.: Bericht voor Thor: Admin zijn is niet heel veel speciaals. Als je alles maar overlegt voor je iets doet =3
Yuki Admin
Aantal berichten : 303 Woonplaats : schuin tegenover Scarlet :P Registration date : 02-08-08
draken profiel partner: Thor, my love for you is forever ♥ Groepsleider: Ik en Thor [Guardian Dragons] status: bronstig
Onderwerp: Re: gefeliciteerd, Thor do dec 03, 2009 9:20 pm
Voordat mensen gaan vragen: Fyzor is een dubbelaccount van Cynder. Er is dus niemand mod geworden ofzo.. Ze wou dat ik haar andere account mod maakte ^^
Thor Admin
Aantal berichten : 115 Woonplaats : bij Yuki Registration date : 12-09-08
draken profiel partner: ♥♥♥Yuki♥♥♥ Groepsleider: Yuki en ik (The Guardian Dragonz) status: gezond
Onderwerp: Re: gefeliciteerd, Thor vr dec 11, 2009 5:15 pm
Het mag dan niks lijken, maar ik ben blij gekozen te zijn tot Admin XD