Dragon Dreams...
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dragon Dreams...

Feel your new self... Your new dragon being.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Thor en Yuki's hol

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Thor
Admin
Thor


Man Aantal berichten : 115
Woonplaats : bij Yuki
Registration date : 12-09-08

draken profiel
partner: ♥♥♥Yuki♥♥♥
Groepsleider: Yuki en ik (The Guardian Dragonz)
status: gezond

Thor en Yuki's hol Empty
BerichtOnderwerp: Thor en Yuki's hol   Thor en Yuki's hol Icon_minitimewo aug 26, 2009 9:19 pm

Thor liep het hol binnen, en zag dat Yuki er niet was. Hij besloot te wachten, ze zou zo wel komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuki
Admin
Yuki


Vrouw Aantal berichten : 303
Woonplaats : schuin tegenover Scarlet :P
Registration date : 02-08-08

draken profiel
partner: Thor, my love for you is forever ♥
Groepsleider: Ik en Thor [Guardian Dragons]
status: bronstig

Thor en Yuki's hol Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thor en Yuki's hol   Thor en Yuki's hol Icon_minitimevr aug 28, 2009 12:44 pm

Yuki landde rustig bij de holen. Ze kon Thor zwakjes ruiken, en vroeg zich af of hij haar ook kon ruiken. Dat moest wel, ze was immers bronstig. Rustig liep ze langs de holen, op zoek naar haar lieve partner.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://dragondreams.powerrpg.com
Thor
Admin
Thor


Man Aantal berichten : 115
Woonplaats : bij Yuki
Registration date : 12-09-08

draken profiel
partner: ♥♥♥Yuki♥♥♥
Groepsleider: Yuki en ik (The Guardian Dragonz)
status: gezond

Thor en Yuki's hol Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thor en Yuki's hol   Thor en Yuki's hol Icon_minitimedo sep 24, 2009 9:24 pm

Plotseling ving Thor een sterke, bekende geur op. Hij stak zijn kop buiten de grot en snoof diep de lucht op. Geen twijfel mogelijk, dat was Yuki. Hij brulde, zodat ze hem zou horen en zou komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuki
Admin
Yuki


Vrouw Aantal berichten : 303
Woonplaats : schuin tegenover Scarlet :P
Registration date : 02-08-08

draken profiel
partner: Thor, my love for you is forever ♥
Groepsleider: Ik en Thor [Guardian Dragons]
status: bronstig

Thor en Yuki's hol Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thor en Yuki's hol   Thor en Yuki's hol Icon_minitimeza okt 03, 2009 9:39 pm

Yuki stopte. Ze had een brul gehoord, en de stem herkend. Ze brulde terug, met een muzikale klank van vrolijkheid. Ze spreidde haar vleugels, en vloog het laatste stuk. Thor's geur werd sterker, en uiteindelijk... was daar de grot waar hij zelf in stond. "Thorrie!" riep Yuki hyperactief. Ze vloog recht in zijn armen. (L)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://dragondreams.powerrpg.com
Thor
Admin
Thor


Man Aantal berichten : 115
Woonplaats : bij Yuki
Registration date : 12-09-08

draken profiel
partner: ♥♥♥Yuki♥♥♥
Groepsleider: Yuki en ik (The Guardian Dragonz)
status: gezond

Thor en Yuki's hol Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thor en Yuki's hol   Thor en Yuki's hol Icon_minitimema okt 05, 2009 10:18 pm

"Yuki!!!" riep Thor ook vrolijk. "Wat ben ik blij je te zien. Kijk eens wat een mooie grot, en hij is helemaal voor ons tweeen... ^_^" Hij begon Yuki te likken. Oh, wat vond hij dat toch lekker, alleen zijn met Yuki... Thor gromde van genot. "Yuki, je bent nog steeds bronstig toch?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuki
Admin
Yuki


Vrouw Aantal berichten : 303
Woonplaats : schuin tegenover Scarlet :P
Registration date : 02-08-08

draken profiel
partner: Thor, my love for you is forever ♥
Groepsleider: Ik en Thor [Guardian Dragons]
status: bronstig

Thor en Yuki's hol Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thor en Yuki's hol   Thor en Yuki's hol Icon_minitimeza okt 10, 2009 12:56 am

Yuki keek verleidelijk naar Thor XD "Ja..." zei ze zacht, en ze gaf hem een lange lik over zijn wang. Ze had een voorgevoel van wat hij dacht. Haar ogen straalden van plezier. Door Thor was ze Ryuu helemaal vergeten. Had ze dan toch niet zo'n sterke liefde voor hem gevoeld...? Ze hadden elkaar eeuwig trouw gezworen, en nu bleek Yuki's echte liefde Thor te zijn... Ergens voelde ze zich schuldig, omdat Ryuu misschien nog leefde. Maar dat kon niet, zei ze tegen zichzelf, Ryuu was al zo lang weg. Hij kon niet meer leven. Yuki keek diep in Thor's ogen, en vergat Ryuu meteen. Ze gaf hem nog een lik, en legde haar kop op zijn schouder.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://dragondreams.powerrpg.com
Thor
Admin
Thor


Man Aantal berichten : 115
Woonplaats : bij Yuki
Registration date : 12-09-08

draken profiel
partner: ♥♥♥Yuki♥♥♥
Groepsleider: Yuki en ik (The Guardian Dragonz)
status: gezond

Thor en Yuki's hol Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thor en Yuki's hol   Thor en Yuki's hol Icon_minitimezo nov 01, 2009 8:03 pm

Thor keek terug in Yuki's blauwgrijze ogen en voelde zich helemaal gelukkig. "Yuki..." zei hij, "Zin in een vlucht? Misschien een paringsvlucht?" Van het idee alleen al werd hij opgewonden, hij wilde erg graag kinderen. Hij pakte Yuki's klauw, en liep met haar naar buiten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuki
Admin
Yuki


Vrouw Aantal berichten : 303
Woonplaats : schuin tegenover Scarlet :P
Registration date : 02-08-08

draken profiel
partner: Thor, my love for you is forever ♥
Groepsleider: Ik en Thor [Guardian Dragons]
status: bronstig

Thor en Yuki's hol Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thor en Yuki's hol   Thor en Yuki's hol Icon_minitimedi dec 01, 2009 4:43 pm

Yuki's ogen straalden. Een paringsvlucht met Thor.. Hier had ze lang naar uitgekeken. Ze gaf hem een ijskoud likje over zijn wang. Misschien rook hij dat ze bronstig was. Sierlijk spreidde ze haar vleugels en zette ze zich af. Hoog in de lucht begon ze rondjes te zweven. Dat zou ze blijven doen tot Thor zich bij haar voegde. Dan zou ze zich laten leiden door Thor.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://dragondreams.powerrpg.com
Gesponsorde inhoud





Thor en Yuki's hol Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thor en Yuki's hol   Thor en Yuki's hol Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Thor en Yuki's hol
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Thor
» gefeliciteerd, Thor
» Liefde van Thor en Yuki
» Brullen naar Thor
» The guardian Dragons (Yuki en Thor's groep)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon Dreams... :: draken wereld :: holes-
Ga naar: