Aantal berichten : 303 Woonplaats : schuin tegenover Scarlet :P Registration date : 02-08-08
draken profiel partner: Thor, my love for you is forever ♥ Groepsleider: Ik en Thor [Guardian Dragons] status: bronstig
Onderwerp: Nieuwe Moderators ma aug 31, 2009 8:56 pm
Ja, vlak voordat de site één jaar is wil ik graag twee nieuwe moderators aan het team toevoegen: Dustfire en Cynder! beiden zijn eerst in proeftijd. Zolang jullie goed actief zijn zullen jullie de rang houden ^^ Nou, veel plezier als moderators! Ik zal jullie nog chatbox moderator maken, voor ik het vergeet
Greetz, Yuki ^^
Dustfire Moderator
Aantal berichten : 57 Registration date : 25-09-08
draken profiel partner: I feel love for the first time in my life.. and it feels good :3 Groepsleider: status: gezond
Onderwerp: Re: Nieuwe Moderators ma aug 31, 2009 9:08 pm
Jippie! Gefeliciteert, Cynder! k hoop dat je nu actief blijft voor je nieuwe, coole rang ^^ En ik zal zelf mn best gaan doen :3 Natuurlijk ben ik al elke dag online, en als de site nu actiever wordt kan ik helpen bij de bestrijding van spam! yay! ik eet spam voor ontbijt.. *kijkt eng* xD
Cynder Moderator
Aantal berichten : 113 Leeftijd : 29 Registration date : 25-09-08
draken profiel partner: Geen Groepsleider: status: bronstig
Onderwerp: Re: Nieuwe Moderators di sep 01, 2009 5:43 pm
Jeeh. ^^ Ook jij gefeliciteerd, Dustifre =] Goed dan, dit betekent waarschijnlijk dus dat ik ook wat actiever zal moeten worden...? =o Muhaha.... Wee de mensjes die denken ongestraf regels kunnen overtreden... Ik hoop dat Dragonz nu dan ook actiever word als het eerst was... ^-^
Thor Admin
Aantal berichten : 115 Woonplaats : bij Yuki Registration date : 12-09-08
draken profiel partner: ♥♥♥Yuki♥♥♥ Groepsleider: Yuki en ik (The Guardian Dragonz) status: gezond
Onderwerp: Re: Nieuwe Moderators vr sep 04, 2009 5:30 pm