Onderwerp: Afwezigheids Topic di aug 25, 2009 8:00 pm
Schrijf hier wanneer jij eens afwezig bent dan houden wij hier allemaal daar zeker rekening mee
Ik Mushii
Zal vanaf zondagavond 2weken niet aanwezig hier kunnen zijn omdat ik terug moet naar mijn moeder Voor 2weken dus, tijdens weekend ben ik terug telkens om de 2weken Daar bij mijn moeder mag ik de computer helemaal niet gebruiken meestal gebruik ik wel eens stiekem op de dagen Dinsdag en Donderdag Of tenzij de vriend van mijn moeder weg is, op vakantie ofzo Mijn ouders zijn dus gescheiden zoals jullie misschien al doorhebben en hopelijk houden jullie allemaal hier er rekening mee
Bedankt voor jullie aandacht
Yuki Admin
Aantal berichten : 303 Woonplaats : schuin tegenover Scarlet :P Registration date : 02-08-08
draken profiel partner: Thor, my love for you is forever ♥ Groepsleider: Ik en Thor [Guardian Dragons] status: bronstig
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic di aug 25, 2009 8:13 pm
Onderwerp verplaatst.
Ik heb morgen een pc verbod, dus kom ik helemaal neit online. En school begint weer, dus kom ik sowieso minder online
Mushii
Aantal berichten : 41 Leeftijd : 37 Registration date : 22-08-09
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic za aug 29, 2009 9:05 am
Veel plezier Thor morgenavond
Yuki Admin
Aantal berichten : 303 Woonplaats : schuin tegenover Scarlet :P Registration date : 02-08-08
draken profiel partner: Thor, my love for you is forever ♥ Groepsleider: Ik en Thor [Guardian Dragons] status: bronstig
Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic zo aug 30, 2009 7:58 pm
Mushii, dit topic is ervoor om te vertellen dat je weggaat, niet om iemand plezier te wensen x,x Ik ben zaterdag weggeweest, en dat was ik vergeten te zeggen x3