Aantal berichten : 36 Registration date : 24-08-09
draken profiel partner: Love, that's the thing i feel ♥ Groepsleider: - status: gezond
Onderwerp: Het avatar en onderschriften topic di aug 25, 2009 12:04 am
(als ik op Yuki zit maak ik dit sticky ^^) Hier is het avatar en onderschriften topic! Er is een team dat avatars en onderschriften maakt, en in dit topic kan je iets aanvragen ^^ Team: Yuki (en andere accounts)
Hoe kom je bij het team? Maak een setje: Avatar en onderschrift. De teamleden beoordelen het op hoe goed het bij elkaar past, en of het individueel ook mooi is. Als je goed genoeg bent kom je bij het team ^^ Als je een avatar/onderschrift wil moet je dit even invullen:
Kleine uitleg: Van wie? wie je sig/ava moet maken. Siggy/ava? Onderschrift of avatar (mag ook beide) Kleuren? Welke kleuren centraal moeten staan. Tekst? De tekst die je erop wil. Randje? Ja/nee Of je een randje er omheen wil. URL plaatje? Dit is alleen nodig als je al een plaatje hebt gekozen
Onderwerp: Re: Het avatar en onderschriften topic di aug 25, 2009 10:05 am
Yuki of Diamond zou jij ook een avatar voor mij kunnen maken met 'Mushii' mijn naam erop ? Dank je wel Misschien hetzelfde plaatje als jij deed voor mijn onderschrift ?
Yuki Admin
Aantal berichten : 303 Woonplaats : schuin tegenover Scarlet :P Registration date : 02-08-08
draken profiel partner: Thor, my love for you is forever ♥ Groepsleider: Ik en Thor [Guardian Dragons] status: bronstig
Onderwerp: Re: Het avatar en onderschriften topic di aug 25, 2009 1:13 pm
Beste Mushii en Blaze, Ik ga bezig met de avatars en het onderschrift als ik weer op mijn eigen pc ben ^^ Dat is waarschijnlijk vandaag nog
(Ik ben btw ook Diamond xD)
Yuki Admin
Aantal berichten : 303 Woonplaats : schuin tegenover Scarlet :P Registration date : 02-08-08
draken profiel partner: Thor, my love for you is forever ♥ Groepsleider: Ik en Thor [Guardian Dragons] status: bronstig
Onderwerp: Re: Het avatar en onderschriften topic di aug 25, 2009 4:00 pm
Onderwerp: Re: Het avatar en onderschriften topic di aug 25, 2009 4:04 pm
Dank je wel Yuki, ben er erg blij mee, met deze onderschrift ook
Yuki Admin
Onderwerp: Re: Het avatar en onderschriften topic di aug 25, 2009 4:10 pm
Btw, ik heb een klein 'regeltje' erbij gemaakt. Het is een basis voor alle onderschriften. Je hoeft het niet te gebruiken, al is het eigenlijk wel beter
Als het goed is zijn mijn onderschriften niet groter ^^ (De maten staan er niet bij, sla het plaatje maar op en gebruik het op die manier, ofzo =3)
Grotere versies van Blaze en Mushii's onderschrift verkrijgbaar =)