Ice vloog over de velden en keek naar beneden. Klaar..., Mikken..., Vuur! dacht ze en vloog met razende snelheid naar beneden, toen ze op de grond stond leek het alsof het hele veld van links naar recht bewoog. Ze keek rond en grijnsde mysterieus. "Perfect." zei ze bijna onhoorbaar tegen zichzelf, daarna keek ze naar de lucht. Ze keek weer om zich heen en zocht een meertje waar ze haar krachten terug kon gebruiken.
Yuki Admin
Aantal berichten : 303 Woonplaats : schuin tegenover Scarlet :P Registration date : 02-08-08
draken profiel partner: Thor, my love for you is forever ♥ Groepsleider: Ik en Thor [Guardian Dragons] status: bronstig
Onderwerp: Re: Ice' aankomst wo okt 29, 2008 8:56 pm
"Goedemorgen draken bewoners. Wij verwachten dat en vandaag een sneeuwbui komt! Dus trek je sneeuwschoenen maar aan!" brulde Yuki toen ze overvloog. Een muzikale brul zorgde dat het ging sneeuwen.
Ice
Aantal berichten : 87 Leeftijd : 27 Woonplaats : dat is in ******** zo duidelijk? Registration date : 29-10-08
Onderwerp: Re: Ice' aankomst wo okt 29, 2008 8:59 pm
Ice keek naar boven en keek naar de draak. Ze deed haar vleugels open, en begon te vliegen. "Regen kan namelijk ook verwacht worden!" schreeuwde ze om yuki's aandacht te trekken.
Yuki Admin
Aantal berichten : 303 Woonplaats : schuin tegenover Scarlet :P Registration date : 02-08-08
draken profiel partner: Thor, my love for you is forever ♥ Groepsleider: Ik en Thor [Guardian Dragons] status: bronstig
Onderwerp: Re: Ice' aankomst wo okt 29, 2008 9:30 pm
"Nieuw hier?" zei YuukYuuk met een glimlach. "Dan heet ik U van Harte Welkom"
Ice
Aantal berichten : 87 Leeftijd : 27 Woonplaats : dat is in ******** zo duidelijk? Registration date : 29-10-08
Onderwerp: Re: Ice' aankomst do okt 30, 2008 1:51 pm
Phoobe vloog ver boven yuki en ice. Ze zag hen niet, maar hield zich bezig met de sneeuwvlokjes die op haar neus vielen, ze probeerde een schild om haar heen te maken, zodat er geen sneeuwvlokjes bij haar konden komen.
Yuki Admin
Onderwerp: Re: Ice' aankomst do okt 30, 2008 8:57 pm
"Yuki is de naam" Yuki vloog een paar rare rondjes, en besloot maar weer te landen.
Ice
Onderwerp: Re: Ice' aankomst do okt 30, 2008 9:01 pm
Ice glimlachte en lande ook maar.
Yuki Admin
Onderwerp: Re: Ice' aankomst do okt 30, 2008 9:07 pm
Yuki rekte zich uit. "Het word tijd verder te gaan" zei ze."Ik moet de boel op orde houden, en zorgen dat de mensen niet allemaal vluchten" Yuki maakte zich klaar om op te stijgen.
Ice