Aantal berichten : 23 Registration date : 21-10-08
draken profiel partner: geen Groepsleider: status: gezond
Onderwerp: Sea Life wo okt 22, 2008 4:36 pm
een zeedieren Rpg moet je 1 keertje proberen. hier kan je als een zeedier uitleven. ik ben de admin erop bekend als Mooneye voel de leven aan als zeedier. (te weinig info ik kon effe niks verzinnen) link= www.Sealife.rpgdynasty.com en voor de zack en cody fans is hier een site voor jullie = www.zackencody.punt.nl
Laatst aangepast door Siarah op wo okt 22, 2008 4:42 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Caghon
Aantal berichten : 32 Registration date : 19-10-08
draken profiel partner: Nog niemand Groepsleider: status: gezond
Onderwerp: Re: Sea Life wo okt 22, 2008 4:38 pm
Link please?
Yuki Admin
Aantal berichten : 303 Woonplaats : schuin tegenover Scarlet :P Registration date : 02-08-08
draken profiel partner: Thor, my love for you is forever ♥ Groepsleider: Ik en Thor [Guardian Dragons] status: bronstig
Onderwerp: Re: Sea Life wo okt 22, 2008 5:42 pm
Als admin wil ik even zeggen dat je voor ide Zack en Cody rpg beter een ander onderwerp kunt openen
Gisteren wou ik een acc maken maar was totaal inspiratieloos voor een dier en een naam xD Vandaag goed denken en misschien heb je er dan een lid bij Enneh... zou ik als lid ergens een link naar Dragonz mogen plaatsen? xD
Siarah
Onderwerp: Re: Sea Life wo okt 22, 2008 8:04 pm
tuurlijk
Yuki Admin
Aantal berichten : 303 Woonplaats : schuin tegenover Scarlet :P Registration date : 02-08-08
draken profiel partner: Thor, my love for you is forever ♥ Groepsleider: Ik en Thor [Guardian Dragons] status: bronstig
Onderwerp: Re: Sea Life wo okt 22, 2008 8:10 pm
ik heb een acc xD Raad maar welke
Siarah
Onderwerp: Re: Sea Life wo okt 22, 2008 8:19 pm
Brine????
Yuki Admin
Onderwerp: Re: Sea Life wo okt 22, 2008 8:20 pm
Goed geraden!! xD Maar dat is ook niet zo moeilijk met weinig leden Het is wel erg mooi gemaakt
Siarah