Aantal berichten : 303 Woonplaats : schuin tegenover Scarlet :P Registration date : 02-08-08
draken profiel partner: Thor, my love for you is forever ♥ Groepsleider: Ik en Thor [Guardian Dragons] status: bronstig
Onderwerp: Krezip!!!!!!!! zo okt 19, 2008 9:20 pm
Ik ben sinds.... een tijdje xD heeel erg fan van Krezip! Ze hebben SUPER goede liedjes die ik de hele dag draai en in mijn kop heb xD Helaas gaan ze uit elkaar... A.u.b. hier niet reageren als je ze alleen maar gaat afkraken!
Storm
Aantal berichten : 76 Registration date : 24-09-08
Onderwerp: Re: Krezip!!!!!!!! zo okt 19, 2008 9:21 pm
Ehhh wat is Krepix xD Link graag !
Yuki Admin
Aantal berichten : 303 Woonplaats : schuin tegenover Scarlet :P Registration date : 02-08-08
draken profiel partner: Thor, my love for you is forever ♥ Groepsleider: Ik en Thor [Guardian Dragons] status: bronstig
Onderwerp: Re: Krezip!!!!!!!! zo okt 19, 2008 9:33 pm
Ik weet ook niet wat krepix is xD Krezip, ik zal de nummers die ik nooit vergeet op een rijtje zetten xD Brighter days all my life out of my bed Mine [url=https://www.youtube.com/watch?v=bHKRbt7Uwq8[Mine met een orkest![/url] Er is ook een mooi nummer die alleen op YT staat met slechte kwaliteit... Die heet All i'm asking for, misschien kan je daar wat mee
Daira
Aantal berichten : 32 Woonplaats : De top van de Nederlanden Registration date : 10-10-08
draken profiel partner: nop Groepsleider: I lead myself.. status: gezond
Onderwerp: Re: Krezip!!!!!!!! di okt 21, 2008 7:29 pm
Citaat :
Ik weet ook niet wat krepix is xD Krezip, ik zal de nummers die ik nooit vergeet op een rijtje zetten xD Brighter days all my life out of my bed Mine Mine met een orkest! Er is ook een mooi nummer die alleen op YT staat met slechte kwaliteit... Die heet All i'm asking for, misschien kan je daar wat mee
Zo is hij beter
Thor Admin
Aantal berichten : 115 Woonplaats : bij Yuki Registration date : 12-09-08
draken profiel partner: ♥♥♥Yuki♥♥♥ Groepsleider: Yuki en ik (The Guardian Dragonz) status: gezond
Onderwerp: Re: Krezip!!!!!!!! vr dec 26, 2008 7:07 pm
Hebben jullie de nieuwe al gehoord, van Krezip? (dat Yuki er gek op is komt door mij) Go to sleep, heel erg mooi... https://www.youtube.com/watch?v=bupbRL645_w
Ryuu
Aantal berichten : 88 Registration date : 23-08-08
draken profiel partner: Ik wou dat ik wist waar ze was... Groepsleider: status: gezond
Onderwerp: Re: Krezip!!!!!!!! ma dec 29, 2008 11:52 pm
Ja ja ja!!! Die heb ik voor het eerst op de pc gehoord, ton stond er tv aan op de pc xD And I LOVE IT!!!!