Aantal berichten : 88 Registration date : 23-08-08
draken profiel partner: Ik wou dat ik wist waar ze was... Groepsleider: status: gezond
Onderwerp: Hoe ben je hier gekomen? xD zo okt 19, 2008 7:09 pm
Hier kan je gewoon zeggen hoe je hier gekomen bent xD ik ben hier gekomen door het aan te maken xD Je kan bijv. zeggen: ik ben hier gekomen door youtube, want ik heb daar het filmpje gezien, Of: Ik ben hier gekomen door een andere rpg (zeg de RPG naam er wel bij plies xD)
Die van mij had ik al gezegd
Cynder Moderator
Aantal berichten : 113 Leeftijd : 29 Registration date : 25-09-08
draken profiel partner: Geen Groepsleider: status: bronstig
Onderwerp: Re: Hoe ben je hier gekomen? xD zo okt 19, 2008 7:47 pm
Verschillende manieren xD Door de Pokerpg en door rond te kijken. Op de Pokerpg had ik ervan gehoord, en toen ik er naar ging zoeken vond ik hem xD
Yuki Admin
Aantal berichten : 303 Woonplaats : schuin tegenover Scarlet :P Registration date : 02-08-08
draken profiel partner: Thor, my love for you is forever ♥ Groepsleider: Ik en Thor [Guardian Dragons] status: bronstig
Onderwerp: Re: Hoe ben je hier gekomen? xD zo okt 19, 2008 7:49 pm
Heel stout van jou x) Mijn volgende rpg (als die er ooit komt xD) hou ik lekker geheim xP
Cynder Moderator
Aantal berichten : 113 Leeftijd : 29 Registration date : 25-09-08
draken profiel partner: Geen Groepsleider: status: bronstig
Onderwerp: Re: Hoe ben je hier gekomen? xD zo okt 19, 2008 7:50 pm
Ik vindt hem toch wel >x) Hoe? Geen idee xD Maar oke. Genoeg offtopic voor mij xD
Storm
Aantal berichten : 76 Registration date : 24-09-08
Onderwerp: Re: Hoe ben je hier gekomen? xD vr okt 31, 2008 5:29 pm
ik ben hier via... euhm..., effe denken... ik denk dat ik het een beetje vergeten ben....Maar ik denk wel dat ik hier via een andere rpg ben gekomen... ^^
oh ja, nu weet ik het weer... door Shania op WS (hier yuki) het stond in haar onderschrift, ik heb ernaar gevraagd, en ze heeft me de link gegeven.^^
Yuki Admin
Aantal berichten : 303 Woonplaats : schuin tegenover Scarlet :P Registration date : 02-08-08
draken profiel partner: Thor, my love for you is forever ♥ Groepsleider: Ik en Thor [Guardian Dragons] status: bronstig
Onderwerp: Re: Hoe ben je hier gekomen? xD vr okt 31, 2008 9:33 pm
Idd x'd En je was de 2e Maar ik weet even niet meer wie die andere was... xD
Dustfire Moderator
Aantal berichten : 57 Registration date : 25-09-08
draken profiel partner: I feel love for the first time in my life.. and it feels good :3 Groepsleider: status: gezond
Onderwerp: Re: Hoe ben je hier gekomen? xD vr okt 31, 2008 9:37 pm
van poep xD op me eigen website xD
Danger
Aantal berichten : 94 Woonplaats : in drakenstad Registration date : 27-11-08
draken profiel partner: geen Groepsleider: status: bronstig
Onderwerp: Re: Hoe ben je hier gekomen? xD zo nov 30, 2008 9:27 pm
door de pokerpg bij linkpartners en omdat ik van draken hou natuurlijk
Yuki Admin
Onderwerp: Re: Hoe ben je hier gekomen? xD ma dec 01, 2008 8:59 pm
Ik ben hier gekomen door... kijk in het eerste bericht xD
Thor Admin
Aantal berichten : 115 Woonplaats : bij Yuki Registration date : 12-09-08
draken profiel partner: ♥♥♥Yuki♥♥♥ Groepsleider: Yuki en ik (The Guardian Dragonz) status: gezond
Onderwerp: Re: Hoe ben je hier gekomen? xD vr dec 26, 2008 9:12 pm
Ik ben hier gekomen omdat Yuki (Sarah in het echt) en ik beste vriendinnen zijn, en ze net zolang bleef zzzeuren tot ik erop kwam (was 2e die zich hier aanmelde als Thor en Scarlet)
Mushii
Aantal berichten : 41 Leeftijd : 37 Registration date : 22-08-09