Is het hier nu een pokémon rpg, of een draken rpg? Want ik zie het verschil op het moment nogal moeilijk weet je Komt namelijk doordat een aantal leden er als pokémon uitzien, aanvallen gebruiken, en evolueren enz...
Alsjeblíeft antwoord..?
Glaurung/Maxz
Lavanian
Aantal berichten : 113 Registration date : 23-09-08
Ik gebruik bijvoorbeeld mijn evolatie met een reden om te veranden zodat ik eindelijk de heletijd niet vertrapt word XD
Ryuu
Aantal berichten : 88 Registration date : 23-08-08
draken profiel partner: Ik wou dat ik wist waar ze was... Groepsleider: status: gezond
Onderwerp: Re: Vraagje.. za sep 27, 2008 10:49 pm
De naam van de rpg lijkt me duidelijk... Je mag hier wel een pokemon draak zijn als je het eerst hebt gevraagd. Verder vind in het zelf soms moeilijk een een vuur straal te noemen... Evolueren mag alleen als je een pokemon bent, anders moet je het even via PB vragen of je een andere draak mag zijn. Ik hoop dat het nu wat duidelijker is
Greetz, Yuki.
Lavanian
Aantal berichten : 113 Registration date : 23-09-08
Ja iets wel, ik kwam alleen eeen beetje te veel pokémon dingent egen voor op een drakenrpg naar mijn idee xD
Yuki Admin
Aantal berichten : 303 Woonplaats : schuin tegenover Scarlet :P Registration date : 02-08-08
draken profiel partner: Thor, my love for you is forever ♥ Groepsleider: Ik en Thor [Guardian Dragons] status: bronstig
Onderwerp: Re: Vraagje.. ma sep 29, 2008 3:42 pm
Het is goed dat je het zegt! Ik ga mezelf wat echte draakachtige termen voor een vlammenwerper leren xD Verder zal ik de niet Pokemon draken er op aanspreken als ze zich teveel gedragen als een pokemon.