Aantal berichten : 27 Registration date : 25-09-08
draken profiel partner: Heb ik niet Groepsleider: status: gezond
Onderwerp: Iyano's woonplek za sep 27, 2008 2:09 pm
Het onweerde buiten. Iyano zat in een grote kamer van de toren. Dit was een van de weinige kamers die niet brandden. Iyano keek naar buiten, naar de bliksem. Verveeld deed Iyano een donderschok op een boom, ergens beneden. De boom vertoonde een spleet, gemaakt door de donderschok van Iyano, die glimlachte. Hij stak zijn kop weer naar binnen en ging liggen.
(Mogen draken hier ook wonen?)
Laatst aangepast door Iyano op za sep 27, 2008 2:27 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Ryuu
Aantal berichten : 88 Registration date : 23-08-08
draken profiel partner: Ik wou dat ik wist waar ze was... Groepsleider: status: gezond
Onderwerp: Re: Iyano's woonplek za sep 27, 2008 2:17 pm
(Ze mogen overal wonen, als je het maar een beetje echt houdt ) Ryu ging via het dak een kamer binnen die wel brandde Hij ging midden in de vlammen liggen, maar niet onder het gat. Ondanks de regen bleven de vlammen daar wel branden, maar Ryu kom niet zo goed tegen regen.
Iyano
Onderwerp: Re: Iyano's woonplek za sep 27, 2008 2:28 pm
Iyano wou gaan slapen, tot hij iets hoorde.
Ryuu
draken profiel partner: Ik wou dat ik wist waar ze was... Groepsleider: status: gezond
Onderwerp: Re: Iyano's woonplek za sep 27, 2008 2:33 pm
Ryu was met zijn kop tegen de muur gekomen toen hij in slaap viel xD Meteen was hij klaar wakker.
Iyano
Onderwerp: Re: Iyano's woonplek za sep 27, 2008 3:27 pm
Iyano schudde zijn kop en stond op. Hij keek weer naar buiten en maakte een struik kapot met een donderschok. Toen liep Iyano weer naar binnen en ging liggen.
Ryuu
Onderwerp: Re: Iyano's woonplek za sep 27, 2008 3:37 pm
Ryu keek naar de boom. Er was dus nog een draak in de toren... Nieuwschierig ging hij kijken.
Iyano
Onderwerp: Re: Iyano's woonplek za sep 27, 2008 4:39 pm
Iyano viel in slaap.
Lavanian
Aantal berichten : 113 Registration date : 23-09-08
Onderwerp: Re: Iyano's woonplek za sep 27, 2008 8:22 pm
Vl zag Iyano hij had zij in wat actie en vloog via de deur vlak langs de branden tussen de kleinste vlamspleten door een gat een brandende kamer en en via een Gang vool steekvlammen scheurde hij bliksemsnel naar de kamer waar Iyano zat
Ryuu
Onderwerp: Re: Iyano's woonplek za sep 27, 2008 8:39 pm
Ryu rekte zich uit en ging op onderzoek uit buiten de toren.
Lavanian
Aantal berichten : 113 Registration date : 23-09-08