Aantal berichten : 303 Woonplaats : schuin tegenover Scarlet :P Registration date : 02-08-08
draken profiel partner: Thor, my love for you is forever ♥ Groepsleider: Ik en Thor [Guardian Dragons] status: bronstig
Onderwerp: Dier raden vr sep 26, 2008 11:51 pm
Dit is een ander spel dan raad het beest Het gaat als volgt: Iemand plaatst een plaatje van een dier en dan moet iedereen raden wat het is xD Er is geen bepaald aantal voordat er een nieuw dier komt. Degene die het heeft geraden mag een volgend plaatje plaatsten. iIk hou de acore bij, en voordat je een nieuw dier plaatst moet ik de score posten! Als het dier echt niet geraden word mag degene die dan aan de beurt is een ander dier plaatsen. Je moet de PRECIEZE naam zeggen, anders telt hij niet!! Duidelijk? Als het niet duidelijk is stuur een PB met het onderwerp: Dier raden. Ik begin gewoon :
(veel succes! xD) EDIT: een extra regel (dankzij Kim ): De url niet aflezen!!!!!!
Laatst aangepast door Yuki op za sep 27, 2008 1:58 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Cynder Moderator
Aantal berichten : 113 Leeftijd : 29 Registration date : 25-09-08
draken profiel partner: Geen Groepsleider: status: bronstig
Onderwerp: Re: Dier raden za sep 27, 2008 10:45 am
Hm... Ik denk dat het een Woestijnmuis is xD
Yuki Admin
Aantal berichten : 303 Woonplaats : schuin tegenover Scarlet :P Registration date : 02-08-08
draken profiel partner: Thor, my love for you is forever ♥ Groepsleider: Ik en Thor [Guardian Dragons] status: bronstig
Onderwerp: Re: Dier raden za sep 27, 2008 10:48 am
nee
Dustfire Moderator
Aantal berichten : 57 Registration date : 25-09-08
draken profiel partner: I feel love for the first time in my life.. and it feels good :3 Groepsleider: status: gezond
Onderwerp: Re: Dier raden za sep 27, 2008 1:31 pm
een muishamster xD
Yuki Admin
Onderwerp: Re: Dier raden za sep 27, 2008 1:36 pm
Goed! De stand is: Dustfire: 1
volgend dier
Dustfire Moderator
draken profiel partner: I feel love for the first time in my life.. and it feels good :3 Groepsleider: status: gezond
Onderwerp: Re: Dier raden za sep 27, 2008 1:42 pm
okej xD
Larhano
Aantal berichten : 27 Registration date : 26-09-08
draken profiel partner: Heb ik niet Groepsleider: status: gezond
Onderwerp: Re: Dier raden za sep 27, 2008 1:43 pm
Grootoorolifantmuis?
Dustfire Moderator
Onderwerp: Re: Dier raden za sep 27, 2008 1:46 pm
Oeh wat ben jij vals! ik wist dat iemand de url zou aflezen en het is.... FOUT ! mhuhahahaha
Larhano
Aantal berichten : 27 Registration date : 26-09-08
draken profiel partner: Heb ik niet Groepsleider: status: gezond
Onderwerp: Re: Dier raden za sep 27, 2008 1:55 pm
Een grootoorspringmuis?
Dustfire Moderator
Onderwerp: Re: Dier raden za sep 27, 2008 10:41 pm
nope dope xD
Scarlet
Aantal berichten : 18 Registration date : 12-09-08