Raad het beest!
+7 Storm
Glaurung
Thor
Scarlet
Dustfire
Yuki
Lavanian
11 plaatsers
Auteur Bericht Lavanian
Aantal berichten : 113Registration date : 23-09-08draken profiel partner : Groepsleider : status : gezond Onderwerp: Raad het beest! vr sep 26, 2008 11:12 pm Het is doodsimpel iemand (ik) begint met 3 regels over het dier zoals ik koos het vogelbekdier en zeg dan bv Heeft haar Leeft in australië Heeft een gifklauw als dan 7 hebben geraden en niemand raden het goed dan mag je een hint geven zoals Hij heeft een snavel en als er dan weer geen 7 het goed hebben weer in enz. we houden ook een stand bij en als iemand gewonnen heeft is hij/zij aan de beurt Snappen jullie het? ik begin De vrouwtjes zijn paarsig, blauw en rood de mannetjes zijn groenig Hun naam begint met een e
Vind ik leuk Vind ik niet leuk
Yuki Admin
Aantal berichten : 303Woonplaats : schuin tegenover Scarlet :PRegistration date : 02-08-08draken profiel partner : Thor, my love for you is forever ♥ Groepsleider : Ik en Thor [Guardian Dragons] status : bronstig Onderwerp: Re: Raad het beest! za sep 27, 2008 1:46 pm Een dier dat niet bestaat? xD (het begint met de E xD)
Dustfire Moderator
Aantal berichten : 57Registration date : 25-09-08draken profiel partner : I feel love for the first time in my life.. and it feels good :3 Groepsleider : status : gezond Onderwerp: Re: Raad het beest! za sep 27, 2008 1:47 pm
Lavanian
Aantal berichten : 113Registration date : 23-09-08draken profiel partner : Groepsleider : status : gezond Onderwerp: Re: Raad het beest! za sep 27, 2008 8:23 pm Noppes nog 5 en ik geef weer een hint
Scarlet
Aantal berichten : 18Registration date : 12-09-08draken profiel partner : Thor Groepsleider : status : gezond Onderwerp: Re: Raad het beest! zo sep 28, 2008 9:23 pm ik dacht een libelle, maar dat is niet met een e...
Lavanian
Aantal berichten : 113Registration date : 23-09-08draken profiel partner : Groepsleider : status : gezond Onderwerp: Re: Raad het beest! zo sep 28, 2008 10:58 pm Nog 4 en dan geef ik een stevige hint
Yuki Admin
Aantal berichten : 303Woonplaats : schuin tegenover Scarlet :PRegistration date : 02-08-08draken profiel partner : Thor, my love for you is forever ♥ Groepsleider : Ik en Thor [Guardian Dragons] status : bronstig Onderwerp: Re: Raad het beest! ma sep 29, 2008 3:44 pm Ezel? Eland? Eikel? xD (dit telt als 2 keer, die laatste telt niet mee
)
Lavanian
Aantal berichten : 113Registration date : 23-09-08draken profiel partner : Groepsleider : status : gezond Onderwerp: Re: Raad het beest! ma sep 29, 2008 5:59 pm (Wow nooit geweten dat Elanden en Ezels Paars en groen waren XD) Nog 2 en dan geef ik een veel zeggende hint
Thor Admin
Aantal berichten : 115Woonplaats : bij YukiRegistration date : 12-09-08draken profiel partner : ♥♥♥Yuki♥♥♥ Groepsleider : Yuki en ik (The Guardian Dragonz) status : gezond Onderwerp: Re: Raad het beest! ma sep 29, 2008 10:13 pm een ... Erin!!!(ikke dus
)
Lavanian
Aantal berichten : 113Registration date : 23-09-08draken profiel partner : Groepsleider : status : gezond Onderwerp: Re: Raad het beest! ma sep 29, 2008 10:16 pm 'Nog eentje kom op! denk aan de tropen
Glaurung
Aantal berichten : 54Registration date : 24-09-08draken profiel partner : / Groepsleider : status : gezond Onderwerp: Re: Raad het beest! ma sep 29, 2008 10:27 pm Vogelbekdier
Lavanian
Aantal berichten : 113Registration date : 23-09-08draken profiel partner : Groepsleider : status : gezond Onderwerp: Re: Raad het beest! di sep 30, 2008 5:40 pm Ehm Glaurung het gaat om de onderste XD Maar dus nu alle hints De vrouwtjes zijn paarsig, blauw en rood de mannetjes zijn groenig Hun naam begint met een e + het is een papagaaien soort
Thor Admin
Aantal berichten : 115Woonplaats : bij YukiRegistration date : 12-09-08draken profiel partner : ♥♥♥Yuki♥♥♥ Groepsleider : Yuki en ik (The Guardian Dragonz) status : gezond Onderwerp: Re: Raad het beest! di sep 30, 2008 6:22 pm een edelpapegaai
Lavanian
Aantal berichten : 113Registration date : 23-09-08draken profiel partner : Groepsleider : status : gezond Onderwerp: Re: Raad het beest! di sep 30, 2008 9:33 pm Jammer genoeg echt heel spijtig is het.. (selecteren)Goed!
Yuki Admin
Aantal berichten : 303Woonplaats : schuin tegenover Scarlet :PRegistration date : 02-08-08draken profiel partner : Thor, my love for you is forever ♥ Groepsleider : Ik en Thor [Guardian Dragons] status : bronstig Onderwerp: Re: Raad het beest! zo okt 19, 2008 9:12 pm Aangezien Lavanian niet echt meer actief is beginnen we met een nieuw dier. Anders blijft de boel dood, en dat willen wij niet
Het zijn vogels
ze eten vis
ze zijn blauw met oranje
Als het goed is is deze zo geraden xD
Storm
Aantal berichten : 76Registration date : 24-09-08draken profiel partner : / Groepsleider : status : gezond Onderwerp: Re: Raad het beest! zo okt 19, 2008 9:40 pm
Yuki Admin
Aantal berichten : 303Woonplaats : schuin tegenover Scarlet :PRegistration date : 02-08-08draken profiel partner : Thor, my love for you is forever ♥ Groepsleider : Ik en Thor [Guardian Dragons] status : bronstig Onderwerp: Re: Raad het beest! zo okt 19, 2008 9:43 pm WTF sinds wanneer vliegen er oranje met blauwe meeuwen? xD Niet goed dus
Gast Gast
Onderwerp: Re: Raad het beest! za nov 01, 2008 12:00 pm ara? onee die is blauw Toe zeg het!!!!!!!!!!
Yuki Admin
Aantal berichten : 303Woonplaats : schuin tegenover Scarlet :PRegistration date : 02-08-08draken profiel partner : Thor, my love for you is forever ♥ Groepsleider : Ik en Thor [Guardian Dragons] status : bronstig Onderwerp: Re: Raad het beest! za nov 01, 2008 1:50 pm Nop. Het is echt heel simpel
Volgens mij hebben jullie geen hersens xD
Cynder Moderator
Aantal berichten : 113Leeftijd : 29Registration date : 25-09-08draken profiel partner : Geen Groepsleider : status : bronstig Onderwerp: Re: Raad het beest! za nov 01, 2008 2:29 pm
Yuki Admin
Aantal berichten : 303Woonplaats : schuin tegenover Scarlet :PRegistration date : 02-08-08draken profiel partner : Thor, my love for you is forever ♥ Groepsleider : Ik en Thor [Guardian Dragons] status : bronstig Onderwerp: Re: Raad het beest! za nov 01, 2008 2:31 pm Ja, een die teveel wortels heeft gegeten misschien -.-' Heeft er echt niemand een idee? Dan een extra tip: ze leven ook in nederland xD
Ice
Aantal berichten : 87Leeftijd : 27Woonplaats : dat is in ******** zo duidelijk?Registration date : 29-10-08draken profiel partner : - Groepsleider : status : gezond Onderwerp: Re: Raad het beest! za nov 01, 2008 2:32 pm een ijsvogel? (waar is dat vogelboek nou gebleven? xD )
Yuki Admin
Aantal berichten : 303Woonplaats : schuin tegenover Scarlet :PRegistration date : 02-08-08draken profiel partner : Thor, my love for you is forever ♥ Groepsleider : Ik en Thor [Guardian Dragons] status : bronstig Onderwerp: Re: Raad het beest! za nov 01, 2008 2:35 pm Ice heeft het goed!
(Eindelijk xD)
Zo moeilijk was het toch niet? x'd
Ice
Aantal berichten : 87Leeftijd : 27Woonplaats : dat is in ******** zo duidelijk?Registration date : 29-10-08draken profiel partner : - Groepsleider : status : gezond Onderwerp: Re: Raad het beest! za nov 01, 2008 2:40 pm goh, wat is internet toch handig xD ok,hier mijn tips: -het is een hond. -komt oorspronkelijk uit zwitserland -ze wegen 60-90 kg.
Yuki Admin
Aantal berichten : 303Woonplaats : schuin tegenover Scarlet :PRegistration date : 02-08-08draken profiel partner : Thor, my love for you is forever ♥ Groepsleider : Ik en Thor [Guardian Dragons] status : bronstig Onderwerp: Re: Raad het beest! za nov 01, 2008 2:47 pm idd xD
Sint bernard misschien?
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Raad het beest!
Raad het beest!