Thor kwam thuis nadat hij voor maanden weg was geweest om Ryu te vinden voor Yuki, zijn geheime liefde. Maar hij kon hem niet vinden, dus voelde hij zich nogal depri, zonder iemand om hem op te vrolijken. ¨IS ER DAN NIEMAND DIE ME OP WIL VROLIJKEN...
Lavanian
Aantal berichten : 113 Registration date : 23-09-08
"Waardeloos is een ovedren uitdrukking mijn waarde..!" Glaurung siste even, en kroop van de rotsen vandaan, waarna hij bij Thor ging zitten. "Zonder nut op het moment zou beter zijn.." Hij lei in evorkte tong even over zijn lippen gaan, en gimlachte nog eens.
Lavanian
Onderwerp: Re: Thors liefdesverdriet za sep 27, 2008 11:47 am
VL liet een zeer puntige steen zo groot als het hoofd van Glaurung boven zijn poot vliegen "Waag dat niet nog eens te zeggen!" je zag bijna vuur in zijn ogen
Glaurung
Aantal berichten : 54 Registration date : 24-09-08
Onderwerp: Re: Thors liefdesverdriet za sep 27, 2008 9:43 pm
(Correctie: probeerde..)
Glaurung zuchtte, spoog een enorme steekvlam, en de steen smolt bijna, totdat er neits dan gruis vanover bleef. Glaurung siste. "Als een van de Oudsten, adviseer ik je dat niet te doen.."
Lavanian
Onderwerp: Re: Thors liefdesverdriet za sep 27, 2008 10:22 pm
VL is een steen type en boorde zich zelf door de steen hij haalde met zijn kracht een steen weg uit de vulkaan het lava dat daar uitkwam stak alles in de omgeving in brand en gloeiend hete stenen suizden door de lucht
Glaurung
Aantal berichten : 54 Registration date : 24-09-08
Onderwerp: Re: Thors liefdesverdriet za sep 27, 2008 10:25 pm
Glasurung's grote gele oog keek naarbinnen, ne zag het kleine draakje wegvliegen. "Ciao!" Brulde hij hem gierend na.
Thor Admin
Aantal berichten : 115 Woonplaats : bij Yuki Registration date : 12-09-08
draken profiel partner: ♥♥♥Yuki♥♥♥ Groepsleider: Yuki en ik (The Guardian Dragonz) status: gezond
Onderwerp: Re: Thors liefdesverdriet vr dec 26, 2008 7:42 pm
Thor, die al de hele tijd stil was, vanwege alle ruzies om hem heen, werd ineens woedend. "Ik voel me rot, met een gebroken hart, en het enige wat jullie doen is elkaar afmaken! Daar ga ik me toch niet beter van voelen!"