Aantal berichten : 115 Woonplaats : bij Yuki Registration date : 12-09-08
draken profiel partner: ♥♥♥Yuki♥♥♥ Groepsleider: Yuki en ik (The Guardian Dragonz) status: gezond
Onderwerp: FF voorstellen vr sep 12, 2008 8:06 pm
Erin (えりん) Meegan Feyona van Atten. 15 jaar oud, wonend in Groningen, beste vriendin van Sarah (Yuki). Mijn school is het H.N.Werkman college. Ik woon thuis (DUH) met mijn moeder, vader (wat een !"#$%&_!!!) en kleine broertje Bente van 10. Mijn grote broer Robin van 18 woont niet meer thuis. Ik hou van lezen, 3D kaarten maken, paardrijden en met mijn vrienden omgaan. Ik hou qua muziek van Krezip, Madonna, The Corrs, Evanescence, Within Temptation en Ayumi Hamasaki. Ik hou vooral van soul, pop en soms ook wel rock. Japanse muziek vind ik ook erg mooi. We hebben 1 kat, Jody, en 2 konijnen, Holly en Yuki. We hadden eerst nog een andere kat, maar die is op 11 oktober op 8 jarige leeftijd gestorven. Rest In Peace, Saartje. We zullen je nooit vergeten... :( :( :(
Laatst aangepast door Thor op zo okt 11, 2009 6:48 pm; in totaal 3 keer bewerkt
Yuki Admin
Aantal berichten : 303 Woonplaats : schuin tegenover Scarlet :P Registration date : 02-08-08
draken profiel partner: Thor, my love for you is forever ♥ Groepsleider: Ik en Thor [Guardian Dragons] status: bronstig