Aantal berichten : 88 Registration date : 23-08-08
draken profiel partner: Ik wou dat ik wist waar ze was... Groepsleider: status: gezond
Onderwerp: dices roll do sep 25, 2008 7:53 pm
Beste mensen/draken. Jullie hebben er vast wel eens van gehoord: dices roll. Na een beetje onfo te hebben gezocht ga ik proberen dit in te stellen. Natuurlijk mogen jullie het nog niet gebruiken, todat ik zeg dat de tests klaar zijn en het gebruikt mag worden. Ik hoop dat jullie van de RPG genieten en er niet een al te grote rommel van maken xD
m.v.g. Admin Ryu. (beter bekend als Yuki )
Ryuu
Aantal berichten : 88 Registration date : 23-08-08
draken profiel partner: Ik wou dat ik wist waar ze was... Groepsleider: status: gezond
Onderwerp: Re: dices roll za sep 27, 2008 4:01 pm
ryu schreef:
Beste mensen/draken. Jullie hebben er vast wel eens van gehoord: dices roll. Na een beetje onfo te hebben gezocht ga ik proberen dit in te stellen. Natuurlijk mogen jullie het nog niet gebruiken, todat ik zeg dat de tests klaar zijn en het gebruikt mag worden. Ik hoop dat jullie van de RPG genieten en er niet een al te grote rommel van maken xD
m.v.g. Admin Ryu. (beter bekend als Yuki )
Ik ben nu aan het testen
Yuki Admin
Aantal berichten : 303 Woonplaats : schuin tegenover Scarlet :P Registration date : 02-08-08
draken profiel partner: Thor, my love for you is forever ♥ Groepsleider: Ik en Thor [Guardian Dragons] status: bronstig
Onderwerp: Re: dices roll za sep 27, 2008 4:01 pm
The member 'ryu' has done the following action : dobbelsteen gooien
#1 'aanvallen' : 1
--------------------------------
#2 'verdedigen' : 2, 1
--------------------------------
#3 'niks doen' : 2, 1, 1
Yuki Admin
Aantal berichten : 303 Woonplaats : schuin tegenover Scarlet :P Registration date : 02-08-08
draken profiel partner: Thor, my love for you is forever ♥ Groepsleider: Ik en Thor [Guardian Dragons] status: bronstig
Onderwerp: Re: dices roll zo sep 28, 2008 2:18 pm
Ik heb de dices roll weer weggehaald en zal er veeeeel later pas weer iets mee doen