Aantal berichten : 92 Registration date : 23-09-08
draken profiel partner: geen I( Groepsleider: status: gezond
Onderwerp: Re: zand... vr sep 26, 2008 1:20 pm
"dat geld dus voor alle draken!" Levy vloog omhoog om krachtig naar beneden te landen.
Cynder Moderator
Aantal berichten : 113 Leeftijd : 29 Registration date : 25-09-08
draken profiel partner: Geen Groepsleider: status: bronstig
Onderwerp: Re: zand... vr sep 26, 2008 3:30 pm
Cynder schudde met haar hoofd. Ze wist dat er slecht draken waren, maar zo slecht als dit kon toch niet bestaan? Ze slikte. Zou zij ook een keuze meoten maken tussen goed en slecht? Ze hoopte van niet. Voorzichtig steeg ze weer op, en probeerde hen te volgen zonder dat ze haar zagen.
Cillia
Aantal berichten : 72 Leeftijd : 29 Woonplaats : Ergens...? Registration date : 25-09-08
draken profiel partner: Heb ik niet Groepsleider: status: gezond
Onderwerp: Re: zand... vr sep 26, 2008 3:57 pm
Cillia was begraven onder het zand en had alles gezien. Ze deed haar ogen stijf dicht en bewoog met haar vleugels. Cillia kuchtte even, en liep uit de zandwolk. Toen deed ze haar ogen weer open, waarna ze opsteeg.
Cynder Moderator
Onderwerp: Re: zand... vr sep 26, 2008 4:01 pm
Zenuwachtig vloog Cynder achter Levy en storm aan. Wat als ze zich tegen haar zouden keren? Ze had natuurlijk wel een verdediging, maar wat als het nou niet zou werken? Ze zuchtte. Ach ja, wat zou het ook. Ze had desnoods haar klauwen en vleugels nog.
Cillia
Aantal berichten : 72 Leeftijd : 29 Woonplaats : Ergens...? Registration date : 25-09-08
Onderwerp: Re: zand... vr sep 26, 2008 4:05 pm
Cillia vloog rustig weg. Toen ze nog net te zien was, draaide ze zich om.
Cynder Moderator
Onderwerp: Re: zand... vr sep 26, 2008 4:07 pm
Vaag zag Cynder een andere draak in de verte. "He, is dat niet Cillia?" Mompelde ze. Ze wachtte even, en vloog daarna voorzichtig naar Cillia toe.
Cillia
Onderwerp: Re: zand... vr sep 26, 2008 4:16 pm
Cillia vloog richting Cynder. "Hoi" zei ze toen ze eenmaal bij Cynder was.
Cynder Moderator
Onderwerp: Re: zand... vr sep 26, 2008 4:18 pm
"Ook hallo." Zei Cynder. Ze glimlachde, en klapperde met langzamer met haar vleugels, zodat ze beter in de lucht bleef hangen.
Storm
Aantal berichten : 76 Registration date : 24-09-08
Storm zat hoog in de lucht en stopte met vligen waardoor hij met zijn boeten op de aardekwam met extra kracht van een Aarbeving aanval begon de grond wat te scheuren.
Cynder Moderator
Onderwerp: Re: zand... vr sep 26, 2008 4:46 pm
Cynder keek bezorgd naar de grond. "Er meot toch iets aan te doen zijn." Zei ze ernstig.
Storm
"Storm, mijn waarde.. Jouw vlammetjes zouden nog geen schaap doden.." Glaurung's stem klonk akelig uit de donkere lucht, en hij dook naar beneden, waarna hij emt een dreun op de grond landde. Hij opende zijn mond om een flinke teug adem te halen, en blies toen een enorme steekvlam in het gat, waarbij het zand zich omzette in glas.. "Dát is een vlam " Zei hij pronkend.
Cynder Moderator
Onderwerp: Re: zand... vr sep 26, 2008 4:56 pm
Cynder zuchtte. Kon ze maar wat aan hun sloop partijen doen... Ze schudde met haar hoofd. Nee, ze zou wachtten. Wachtten, en uitvallen als het nodig was.
Storm
"Natuurlijk.." Glaurung spuugde nog meer vuur, en blies een rookwolk omhoog. "Ik kijk naar de draken van deze plek.. Al lang.. Sinds ik in mijn berg werd opgesloten met mijn schatten heb ik bijna niemand anders geziend an Yuki.. Alleen nu kan ik anderen ontmoeten.. En naar onze wil buigen, toch.. Black Dragon..?" Siste hij gemeen grijzend. Hij opende zijn mond, en een wolk roet en rook stroomde uit zijn mond. "EN ik heb honger... Suggesties..?"
Storm
"Ja , Gebraden Land Draak smaken goed."Zei hij terwijl hij naar een groepje wees. "Ze kunnen niet vliegen teminste niet als ze onder de 20 jaar zijn en dat maakt ze makkelijk om te vangen." Zei hij
Cynder Moderator
Onderwerp: Re: zand... vr sep 26, 2008 5:07 pm
Cynder slikte. Een draak opeten? Het moest onderhand neit gekker worden. Voorzichig probeerde ze langzaam dichterbij te komen, maar langzaam genoeg dat ze het niet zouden doorhebben.