Onderwerp: Re: Ik kan drakenprofiel niet invullen wo sep 24, 2008 7:37 pm
Als je naar het menu voor het character sheet gaat, en dan naar een van de vakjes, zijn er twee vakjes onderaan. Modyfiable by User (Kan worden verandert door gebruiker) en Visible in Forum (Zichtbaar in het forum).
Helpt dit?
Yuki Admin
Aantal berichten : 303 Woonplaats : schuin tegenover Scarlet :P Registration date : 02-08-08
draken profiel partner: Thor, my love for you is forever ♥ Groepsleider: Ik en Thor [Guardian Dragons] status: bronstig
Onderwerp: Re: Ik kan drakenprofiel niet invullen wo sep 24, 2008 7:53 pm
Ik ben nieuw met RPG maken en zou een beetje extra hulp altijd waarderen. Waarschijnlijk ben ik gewoon dom want ik weet niet waar dat character sheet menu staat... xD
Glaurung
Aantal berichten : 54 Registration date : 24-09-08
Onderwerp: Re: Ik kan drakenprofiel niet invullen wo sep 24, 2008 8:18 pm
Je hebt de character sheet zelf gemaakt neem ik aan toch?
In datzelfde menu moet je egwoon op één van de waarden klikken, dan staat eronder waarover ik uitlegde. Maaak mij anders even beheerder, dan verander ik het voor je, en dan maak je me weer gewoon
Yuki Admin
Aantal berichten : 303 Woonplaats : schuin tegenover Scarlet :P Registration date : 02-08-08
draken profiel partner: Thor, my love for you is forever ♥ Groepsleider: Ik en Thor [Guardian Dragons] status: bronstig
Onderwerp: Re: Ik kan drakenprofiel niet invullen wo sep 24, 2008 8:21 pm
Die laatste uitleg was genoeg. Als het goed is kunnen jullie het nu zelf veranderen. Ik doe dit onderwerp op slot, maar je kan altijd vragen of ik het slotje eraf wil halen