Aantal berichten : 303 Woonplaats : schuin tegenover Scarlet :P Registration date : 02-08-08
draken profiel partner: Thor, my love for you is forever ♥ Groepsleider: Ik en Thor [Guardian Dragons] status: bronstig
Onderwerp: Dragon Park wo sep 02, 2009 5:53 pm
[Dit verhaal is een inschrijf verhaal. Het lijstje om mee te doen zie je hieronder. Via dit lijstje maak je een personage, draak of mens, waar je dan hoofdstukken mee schrijft.]
Code:
Mens: [b]Naam:[/b] [b]Geslacht:[/b] Man/Vrouw [b]Handig met drakensoort:[/b] (zeg hier drakensoort) [b]Ervaring met draken:[/b] (Gevorderd, beginner, als het maar duidelijk is) [b]Leeftijd:[/b] [b]Eerste draak:[/b]
Draak: [b]Naam:[/b] [b]Soort:[/b] [b]Geslacht:[/b] Man/Vrouw/Geen. [b]Leeftijd:[/b] [b]Ervaring met shows:[/b] (Zelfde als 'ervaring met draken' bij de mensen)
(als je iets mist moet je het melden x3) Je mag maximaal 5 draken & 2 verzorgers zijn. Als je het lijstje hebt ingevuld voor mensen word je een verzorger, je baan kan nog veranderen door goed werk, enzo xD Als je het lijstje hebt ingevuld voor een draak word de draak geïmporteert en in een hok gestopt. Dit zijn grote hokken, natuurlijk =3 Aangezien het park net begint wil ik eerst maximaal 2 draken en 1 verzorger per persoon. Dit word later meer!
De oprichter van het park & mijn eerste mens: Naam: Hayley Geslacht: Vrouw Handig met drakensoort: Standaarde Westerse draak. Ervaring met draken: Gevorderd. Haar ouders hebben een draken fokkerij. Leeftijd: 16 Eerste draak: Shasta, een Standaard Westerse.
Haar eerste draakje: Naam: Shasta Soort: Standaard westerse draak Geslacht: Vrouw. Leeftijd: uit het ei. Ervaring met shows: Beginner. Nog nooit meegedaan, maar word er wel op getraint.
The beginning.. (Chapter 1)
Spoiler:
Met een flinke glimlach sprong Hayley op haar fiets. Ze ging op weg naar de draken fokkerij van haar ouders, Golden Wings. Vandaag zou ze haar eerste draken ei krijgen. Met een flink tempo fietste ze door, tot er een groot gebouw in zicht kwam. Hayley wist meteen wat het was; de fokkerij. Ze zette een eindsprint in. Snel gooide Hayley haar fiets weg, en rende ze door de grote deuren. Buiten was een groot terrein met veel verschillende draken. Haar ouders hadden gezegd dat May haar eerste ei had gelegd, en Hayley had meteen gezegd dat ze het ei wou. May was haar favoriete draak. Ze was een grote Standaard Westerse draak met een glanzende rode kleur. Hayley wist in welk stuk van de wei May meestal stond, dus rende ze er snel naartoe. En daar zat ze; met haar ei op haar schoot. Het was haar eerste ei, dus wist ze niet wat ze ermee moest. "May!" riep Hayley. May keek op, en brulde vrolijk. Rustig liet ze haar kop zakken zodat Hayley haar neus kon strelen. "Ik wil iets héél belangrijks van je." Zei Hayley rustig. May trok haar kop een beetje terug. "Ik wil voor je ei zorgen." May's ogen werden groot. Ze gromde boos, en Hayley begreep dat dat een 'je blijft van m'n ei af' was. "Dan... Mag ik dan voor de draak zorgen die eruit komt?" Hayley keek diep in de ogen van May, en aan een zachte roffel-grom begreep ze dat het mocht. Ze bleef nog een tijdje bij May. Na een uur besloot ze te gaan, terug naar het woonhuis. Maanden lang bleef Hayley teugkeren. May leek te weten wanneer ze kwam, want ze staarde altijd al naar de achterdeur als Hayley de weide in kwam. Ze gromde goedkeurend als Hayley dichterbij kwam.
Ik ga ermee verder als ik er weer zin in heb
Aanmeldingen mogen! ^^
Laatst aangepast door Yuki op do sep 03, 2009 4:23 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Dragon Park wo sep 02, 2009 6:10 pm
Mens: Naam: Achi Geslacht: Man Handig met drakensoort: Eastern Dragon [Japanse draken] Ervaring met draken: Weet wat hij moet doen, maar maakt nogwel fouten. Leeftijd: 15 Eerste draak: Spyro
Eerste draak: Naam: Spyro Soort: Eastern Dragon [Japanse Draak] Geslacht: Man Leeftijd: 1 maand Ervaring met shows: Neeh.
Cynder Moderator
Aantal berichten : 113 Leeftijd : 29 Registration date : 25-09-08
draken profiel partner: Geen Groepsleider: status: bronstig
Onderwerp: Re: Dragon Park wo sep 02, 2009 7:05 pm
Hmm, laat ik eens vrolijk meedoen ^^ Maar schrijf jij de verhalen? Of moet je er zelf steeds een schrijven? =]
Naam: Melissa [Lol, vraag niet waarom deze naam xD] Geslacht: Vrouw Handig met drakensoort: Hebridische Zwartkop Ervaring met draken: Redelijk wat ervaring met de Hebridische Zwartkop, maar totaal geen ervaring met een ander soort draak. Leeftijd: 14 Eerste draak: Djirah ^^
Draak: Naam: Djirah Soort: Hebridische Zwartkop. Geslacht: Vrouw Leeftijd: 2 jaar. Ervaring met shows: Nog geen ^^
Spoiler:
De Hebridische Zwartkop kan tot tien meter lang worden, en heeft ruwe schubben. Met haar felpaarse ogen en een rij korte maar vlijmscherpe ribbels op de rug, ziet ze er niet bepaald ongevaarlijk uit. Haar lange staart eindigd in een pijlvormige punt, en ze heeft vleermuis achtige vleugels. De Hebridische Zwartkop eet voornamelijk herten vlees, maar lust ook wel een koe, of een hond ter grootte van bijvoorbeeld een Sint Bernardshond.
Ja, ik weet dat het een Harry Potter draak is, maar Hebridische Zwartkoppen rocken xD
Diamond
Aantal berichten : 36 Registration date : 24-08-09
draken profiel partner: Love, that's the thing i feel ♥ Groepsleider: - status: gezond
Onderwerp: Re: Dragon Park do sep 03, 2009 4:06 pm
Cynder schreef:
Hmm, laat ik eens vrolijk meedoen ^^ Maar schrijf jij de verhalen? Of moet je er zelf steeds een schrijven? =]
e sht zelf verhalen over je eigen personages Natuurlijk moet je ze wel eerst zelf aan mij late zien. En als ze zijn goedgekeurd mag je het posten ^^ (Ja, ik zit weer met IE O,o)