Dragon Dreams...
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dragon Dreams...

Feel your new self... Your new dragon being.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Omg. ik denk dat bijna iedereen me al kent :3

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Dustfire
Moderator
Dustfire


Man Aantal berichten : 57
Registration date : 25-09-08

draken profiel
partner: I feel love for the first time in my life.. and it feels good :3
Groepsleider:
status: gezond

Omg. ik denk dat bijna iedereen me al kent :3 Empty
BerichtOnderwerp: Omg. ik denk dat bijna iedereen me al kent :3   Omg. ik denk dat bijna iedereen me al kent :3 Icon_minitimevr aug 28, 2009 11:08 pm

jah, dat denk ik inderdaad.
Maar toch stel ik me lekker voor xD

hoi.
Ik ben Kim bobeldijk. Ik ben een meisje [:3] en ik ben al 2 maanden 14 jaar Very Happy
Ik ben geboren op 7-7-95, coole datum, he?
Ik hou heel veel van dieren, [en dus ook niet-bestaande zoals draken] en ik benn nog fan van pokemon, wat sommige mensen niet echt waarderen ^^ en nattuurlijk hou ik van al mn vrienden, want daar kan je lekker melig mee doen XD
mijn hobbys zijn: Tekenen, Fotograveren, Rpg'en en paardrijden.
Tekenen doe ik heel vaak, alleen niet als ik te lui ben, zoals nu. En 90 % van mijn tekeningen mislukken, dus voordat ik een gelukte tekening heb heb ik al 20 blaadjes weggegooit, ofzo. Maar de gelukte zijn wel cool :3 [www.kim-bobeldijk.deviantart.com] daar staan ze op. en fotograveren doe ik minder vaak, want de ene keer zijn mn batterijen van mn camera weer op, de andere keer ben ik gewoon te lui om naar buiten te gaan en leuke fotoonderwerpen te zoeken xD natuurlijk hou ik van rpg'en, ik doe het elke dag [verslaaft] Het begon met wolf story, en ik weet niet meer hoe ik er kwam xD het was daar toen nog vet rustig, nog maar iets van 200 leden, en iedereen typte toen nog zonder '' dingetjes. Echt, dat was een beetje dinotijdperk van ws xD daarna maakte ik pokerpg. Het was eerst niet actief. Ik dacht dat het weer zou mislukken om een actieve rpg te maken. dus ik kwam er niet meer op. Na die vakantie kreeg ik echter te horen dat pokerpg weer actief was, actiever zoals nooit tevoren. Dus ik ging kijken, en het was zo xD vanaff toen werdt het daar steeds beter, tot op de dag van vandaag. mooi he? :3
Paardrijden doe ik nog niet zo lang, 2 jaar ofzo. Ik heb nu een verzorgpaard, een Fries [groot en zwart queen ] ik ben helemaal in love. helaas willen de eigenaresses hem misschien verkopen. mn moeder wilt hem kopen [OMG] maar voor 4000, en de eigenaressen willen er 5000 voor, en dat vind mn moeder te veel Sad dus we kopen hem alleen als ze de prijs verlagen. misschien is er nog hoop..
Maarja, dat waren mn hobbys xD
verder.. euhm.. ik heb nog een broertje, erik, en die is irritant. ennuh.. weetikveel :3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.pokerpg.actieforum.com
Diamond

Diamond


Vrouw Aantal berichten : 36
Registration date : 24-08-09

draken profiel
partner: Love, that's the thing i feel ♥
Groepsleider: -
status: gezond

Omg. ik denk dat bijna iedereen me al kent :3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Omg. ik denk dat bijna iedereen me al kent :3   Omg. ik denk dat bijna iedereen me al kent :3 Icon_minitimevr aug 28, 2009 11:32 pm

Yay, Kimmie =D
Nou, een late welkom van de Admini x]
(Ja, ik ben ook Yuki voor degenen die het niet wisten xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Omg. ik denk dat bijna iedereen me al kent :3
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Bijna zelfmoord plegen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon Dreams... :: algemeen :: voorstellen :: mensen-
Ga naar: