Dragon Dreams...
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dragon Dreams...

Feel your new self... Your new dragon being.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Rust en vrede ^^

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Yuki
Admin
Yuki


Vrouw Aantal berichten : 303
Woonplaats : schuin tegenover Scarlet :P
Registration date : 02-08-08

draken profiel
partner: Thor, my love for you is forever ♥
Groepsleider: Ik en Thor [Guardian Dragons]
status: bronstig

Rust en vrede ^^ Empty
BerichtOnderwerp: Rust en vrede ^^   Rust en vrede ^^ Icon_minitimema aug 24, 2009 10:52 pm

(geen gevechten toegestaan Razz )
Yuki landde met een zachte dreun op de grond. Ze was al een tijdje bronstig, en vroeg zich af of Thor dat zou merken. Ze grinnikte om die gedachte, en ging rustig liggen. De wereld leek zo vredig vanaf hier. Ze vond het geweldig deze plek als haar Rijk te hebben, al leek niemand te weten dat zij de beheerder hier was. Er waren aardig wat draken die ze nog niet gezien had. Rustig gaapte ze, terwijl ze rond bleef kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://dragondreams.powerrpg.com
Blaze

Blaze


Man Aantal berichten : 5
Registration date : 10-07-09

draken profiel
partner: -
Groepsleider:
status: gezond

Rust en vrede ^^ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rust en vrede ^^   Rust en vrede ^^ Icon_minitimedi aug 25, 2009 12:36 am

Blaze kwam voorbij vliegen. Langzaam daalde hij naar de grond. Hij keek op, het was hier vredig. Hij ging leggen en keek vooruit, het was hier wel mooi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuki
Admin
Yuki


Vrouw Aantal berichten : 303
Woonplaats : schuin tegenover Scarlet :P
Registration date : 02-08-08

draken profiel
partner: Thor, my love for you is forever ♥
Groepsleider: Ik en Thor [Guardian Dragons]
status: bronstig

Rust en vrede ^^ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rust en vrede ^^   Rust en vrede ^^ Icon_minitimedi aug 25, 2009 1:08 am

Yuki keek op naar de vreemde draak die toevallig op hetzelfde veld ging liggen. Ze zei niks, omdat ze neit zeker wist of de vreemdeling haar al gezien had. In plaats daarvan strekte ze haar ijskoude vleugels en legde ze ze op het gras.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://dragondreams.powerrpg.com
Blaze

Blaze


Man Aantal berichten : 5
Registration date : 10-07-09

draken profiel
partner: -
Groepsleider:
status: gezond

Rust en vrede ^^ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rust en vrede ^^   Rust en vrede ^^ Icon_minitimedi aug 25, 2009 1:19 am

Blaze merkte iemand op, een blauwe draak. 'Uhm.. hoi..' zei hij vriendelijk. Hij liep op haar af en keek haar vragend aan. Ze zag er wel vriendelijk uit, maar schijn ken bedriegen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuki
Admin
Yuki


Vrouw Aantal berichten : 303
Woonplaats : schuin tegenover Scarlet :P
Registration date : 02-08-08

draken profiel
partner: Thor, my love for you is forever ♥
Groepsleider: Ik en Thor [Guardian Dragons]
status: bronstig

Rust en vrede ^^ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rust en vrede ^^   Rust en vrede ^^ Icon_minitimedi aug 25, 2009 1:22 pm

Yuki grinnikte. "Gegroet, mede draak." brulde ze vrolijk. "Mijn naam is Yuki." Ze zette haar borst vooruit, al viel dat niet erg op aangezien ze lag. Ze keek aandachtig naar Blaze,en grinnikte weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://dragondreams.powerrpg.com
Cillia

Cillia


Vrouw Aantal berichten : 72
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ergens...?
Registration date : 25-09-08

draken profiel
partner: Heb ik niet
Groepsleider:
status: gezond

Rust en vrede ^^ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rust en vrede ^^   Rust en vrede ^^ Icon_minitimedi aug 25, 2009 1:37 pm

Een rode draak vloog rustig door de lucht. Ze keek af en toe naar beneden, maar leek niks bijzonders te zien, omdat ze niet landde. Opeens merkte Cillia een andere draak op. Deze was groen, en een gloed zat om de draak, alsof het een soort pantser was. Cillia besloot om de draak te ontwijken, ze had geen zin in een gevecht. Alsof de groene draak haar niet eens had gezien, vloog hij sereen verder. Verbaasd keek Cillia om naar de draak, maar besloot om verder te gaan.

Opeens merkte Cillia een ijsdraak en een rode draak op. Die ijsdraak... was dat niet Yuki? Cillia begon met landen, en toen ze eenmaal op de grond stond, keek ze naar de twee. De rode draak had ze nog niet eerder gezien, maar de ijsdraak juist weer wel. "Hallo." glimlachtte Cillia, terwijl ze haar vleugels in elkaar vouwde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuki
Admin
Yuki


Vrouw Aantal berichten : 303
Woonplaats : schuin tegenover Scarlet :P
Registration date : 02-08-08

draken profiel
partner: Thor, my love for you is forever ♥
Groepsleider: Ik en Thor [Guardian Dragons]
status: bronstig

Rust en vrede ^^ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rust en vrede ^^   Rust en vrede ^^ Icon_minitimedi aug 25, 2009 1:50 pm

Yuki draaide haar kop om naar Cillia. "Hè, Cillia." Grijnsde ze, waarna ze haar kop weer omdraaide naar de rode draak. Ze gaapte, al was dat niet van verveling. Een klein vliegje irriteerde haar, dus blies ze haar ijzige adem over het kleine beestje. Die viel bevroren op de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://dragondreams.powerrpg.com
Blaze

Blaze


Man Aantal berichten : 5
Registration date : 10-07-09

draken profiel
partner: -
Groepsleider:
status: gezond

Rust en vrede ^^ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rust en vrede ^^   Rust en vrede ^^ Icon_minitimedi aug 25, 2009 6:53 pm

Blaze keek op, er kwam nog iemand. Met een glimlach keek hij de andere twee aan. 'Ik ben Blaze, nice to meet you!' zei hij grijnzend. Hij bleef zitten een keek de andere twee onderzoekend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuki
Admin
Yuki


Vrouw Aantal berichten : 303
Woonplaats : schuin tegenover Scarlet :P
Registration date : 02-08-08

draken profiel
partner: Thor, my love for you is forever ♥
Groepsleider: Ik en Thor [Guardian Dragons]
status: bronstig

Rust en vrede ^^ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rust en vrede ^^   Rust en vrede ^^ Icon_minitimewo aug 26, 2009 8:44 pm

Yuki glimlachte naar Cillia en Blaze. "Aangenaam, Blaze." zei ze vriendelijk. Ze tilde haar vleugels op. Het gras dat eronder lag was helemaal plat en bevroren. Ze gaapte, en een zwakke maar verleidelijke geur voor de mannetjes verspreidde zich. Ze was nog steeds bronstig, en wachtte eigenlijk tot Thor eraan zou komen. Hij zou haar geur vast wel herkennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://dragondreams.powerrpg.com
Yuki
Admin
Yuki


Vrouw Aantal berichten : 303
Woonplaats : schuin tegenover Scarlet :P
Registration date : 02-08-08

draken profiel
partner: Thor, my love for you is forever ♥
Groepsleider: Ik en Thor [Guardian Dragons]
status: bronstig

Rust en vrede ^^ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rust en vrede ^^   Rust en vrede ^^ Icon_minitimevr aug 28, 2009 12:42 pm

(Er is een paar dagen niet gepost, dus post ik weer ;3)
Yuki gaapte, en stond op. "Ik ga maar weer eens." zei ze, terwijl ze naar Blaze en Cillia grijnsde. "Ik zie jullie nog wel eens... " Ze rekte zich even helemaal uit, en verspreidde haar geurtje weer een beetje. "Tot ziens, Blaze. Tot ziens, Cillia." Ze knikte naar beiden, strekte haar vleugels uit en zette zich af. Ze liet de vlaktes achter zich.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://dragondreams.powerrpg.com
Gesponsorde inhoud





Rust en vrede ^^ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rust en vrede ^^   Rust en vrede ^^ Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Rust en vrede ^^
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon Dreams... :: draken wereld :: rainbow plains-
Ga naar: