Onderwerp: de terugkeer van Ice di jun 23, 2009 8:00 pm
Een witte draak vloog over het gebied van de mensen. Ice was een stuk groter geworden sinds de tijd dat ze weg was. Ze was ook ouder en wijzer geworden en had veel geleerd over de wereld om zich heen. Ze keek naar beneden en zag de piepkleine mensen. Ze lande op een open plek en zag mensjes naar haar wijzen. Ze rolde met haar ogen en pakte een koe in de wei waar ze naast stond. Ze at de koe smakelijk op en vloog weer op. Ze lande bij een berg dichtbij het dorpje en keek hoe de zwarte spikkeltjes (mensen) zich in de stad voorbewogen.
Yuki Admin
Aantal berichten : 303 Woonplaats : schuin tegenover Scarlet :P Registration date : 02-08-08
draken profiel partner: Thor, my love for you is forever ♥ Groepsleider: Ik en Thor [Guardian Dragons] status: bronstig
Onderwerp: Re: de terugkeer van Ice vr jul 10, 2009 1:21 am
Yuki had Ice zien aankomen en vloog naar haar toe. "Ice!" riep ze vrolijk. (Als het goed is kennen ze elkaar al ) Ze landde naast Ice, en lachte vriendelijk. Yuki zag dat Ice groter was geworden. "Je ziet er goed uit." zei ze, met nog steeds dezelfde glimlach.
Ice
Aantal berichten : 87 Leeftijd : 27 Woonplaats : dat is in ******** zo duidelijk? Registration date : 29-10-08
Onderwerp: Re: de terugkeer van Ice ma jul 27, 2009 4:32 pm
Ice keek op toen ze een bekende stem hoorde. Ze kon zich de naam van de draak niet goed meer herinneren maar haar uiterlijk wel. Ze keek naar de draak die aan kwam vliegen en deed een gok naar haar naam. Ze twijfelde tussen twee namen. Yuki en Ushi. Ice had al snel haar beslissing gemaakt. "Yuki!" riep Ice vrolijk. Ze luisterde naar wat Yuki zei. "Dank je, jij ziet er anders ook niet slecht uit." zei Ice terwijl ze wat omhoog keek. Hoe hard Ice ook was gegroeid, ze was nog steeds kleiner als Yuki. Ice glimlachte.
Yuki Admin
Aantal berichten : 303 Woonplaats : schuin tegenover Scarlet :P Registration date : 02-08-08
draken profiel partner: Thor, my love for you is forever ♥ Groepsleider: Ik en Thor [Guardian Dragons] status: bronstig
Onderwerp: Re: de terugkeer van Ice zo aug 09, 2009 5:49 pm
"Bedankt." grinnikte Yuki. Ice was een van de weinige draken die steeds bleef terugkeren. Ze begon zich te vervelen in haar gebied, maar was blij dat Ice er was. "Ik wou dat er iets meer te doen was hier." gaf ze toe. Misschien moeten we eens wat organiseren..."