Dragon Dreams...
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dragon Dreams...

Feel your new self... Your new dragon being.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Rond vliegen

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Doragoso

Doragoso


Man Aantal berichten : 17
Registration date : 19-10-08

draken profiel
partner: I'm not made for love, you know?
Groepsleider: -
status: gezond

Rond vliegen Empty
BerichtOnderwerp: Rond vliegen   Rond vliegen Icon_minitimedi jun 02, 2009 8:34 pm

Doragoso zette zich met een enorme kracht af. Hij spreidde zijn grote vleugels en zwoof rond de bergen. De wid suisde langs zijn schubben. Hij vond het heerlijk om zo rond te vliegen. Hij brulde zo hardhij kon, en liet horen dat hij hier woonde. De grote vlammen die uit zijn keel kwamen straalden een krachtige hitte uit. Doragoso genoot van zijn vlucht door het gebergte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaia

Gaia


Vrouw Aantal berichten : 42
Woonplaats : GRONINGEN!LALALALALA!
Registration date : 12-10-08

draken profiel
partner:
Groepsleider:
status: gezond

Rond vliegen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rond vliegen   Rond vliegen Icon_minitimewo jun 03, 2009 1:27 pm

Een vuurrode draak steeg op, richting dat andere geval. Gaia brulde terug, en spuwde ook een beetje vuur."Hey, nieuw hier?" riep ze hem na.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://fighterz.aforumfree.com
Doragoso

Doragoso


Man Aantal berichten : 17
Registration date : 19-10-08

draken profiel
partner: I'm not made for love, you know?
Groepsleider: -
status: gezond

Rond vliegen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rond vliegen   Rond vliegen Icon_minitimewo jun 03, 2009 9:48 pm

Doragoso keek naar Gaia. "Nieuw? Niet echt." zei hij, waarna hij weer een grote vlam blis uit vreugde. "Maar lang ben ik hier ook niet." Hij sloeg met zijn vleugels waardoor hij nog wat hoger kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaia

Gaia


Vrouw Aantal berichten : 42
Woonplaats : GRONINGEN!LALALALALA!
Registration date : 12-10-08

draken profiel
partner:
Groepsleider:
status: gezond

Rond vliegen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rond vliegen   Rond vliegen Icon_minitimewo jun 03, 2009 9:56 pm

Het rode gevaarte vloog het andere gevaarte makkelijk achterna. "Ik ken jou nog niet." Constateerde Gaia droog."Beetje afgezaagd, maar hoe heet jij???"
Terug naar boven Ga naar beneden
http://fighterz.aforumfree.com
Doragoso

Doragoso


Man Aantal berichten : 17
Registration date : 19-10-08

draken profiel
partner: I'm not made for love, you know?
Groepsleider: -
status: gezond

Rond vliegen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rond vliegen   Rond vliegen Icon_minitimedo jun 04, 2009 9:54 pm

Doragoso lachte. Hij wist niet waarom, maar hij deed het. "Ik, ik ben Doragoso. En dan zou ik ook graag uw naam horen!" riep hij, met de wind in zijn schubben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaia

Gaia


Vrouw Aantal berichten : 42
Woonplaats : GRONINGEN!LALALALALA!
Registration date : 12-10-08

draken profiel
partner:
Groepsleider:
status: gezond

Rond vliegen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rond vliegen   Rond vliegen Icon_minitimevr jun 05, 2009 6:09 pm

Gaia lachtte terug."Gaia is de naam. Nice to meet ya!" riep ze terug naar Doragoso. Ze vloog ietsjepietsje dichterbij nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://fighterz.aforumfree.com
Saphira

Saphira


Vrouw Aantal berichten : 6
Leeftijd : 27
Registration date : 26-12-09

draken profiel
partner: Ik wacht nog op de ware.
Groepsleider:
status: gezond

Rond vliegen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rond vliegen   Rond vliegen Icon_minitimedo dec 31, 2009 10:38 pm

Saphira vloog richting twee andere draken. Haar safierblauwe schubben fonkelde als diamanten. Ze schoot een blauwe vuurbal af. Zo zagen ze dat ze er aan kwam. "Hallo allemaal draakjes die ik nog niet ken." Zo sprak ze de twee draken aan : draakjes die ze nog niet kenden, dat was de zuivere waarheid

Saphira, dit is Spam, bumpen om precies te zijn. Kijk voortaan eerst naar de datum waarop er het laatst in het topic is gepost.

Fyzor
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Rond vliegen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rond vliegen   Rond vliegen Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Rond vliegen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Rond vliegen
» Leren vliegen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon Dreams... :: draken wereld :: Dragon mountains-
Ga naar: