Nieuw jaar veranderingen
Auteur Bericht Yuki Admin
Aantal berichten : 303Woonplaats : schuin tegenover Scarlet :PRegistration date : 02-08-08draken profiel partner : Thor, my love for you is forever ♥ Groepsleider : Ik en Thor [Guardian Dragons] status : bronstig Onderwerp: Nieuw jaar veranderingen wo nov 12, 2008 11:15 pm Heey allemaal!
Ik wil dus wat dingen veranderen in de lay out. Als je een goed plaatje hebt kan je die hier laten zien. Als je ook goede ideetjes hebt voor het nieuwe jaar brand hier los!! Wees niet bescheiden en gooi alles eruit!!
Vind ik leuk Vind ik niet leuk
Storm
Aantal berichten : 76Registration date : 24-09-08draken profiel partner : / Groepsleider : status : gezond Onderwerp: Re: Nieuw jaar veranderingen do nov 20, 2008 11:49 pm Een zegmaar Sprotevenement we zullen weggen de Olymische Spelen maar dan voor draken xD
Yuki Admin
Aantal berichten : 303Woonplaats : schuin tegenover Scarlet :PRegistration date : 02-08-08draken profiel partner : Thor, my love for you is forever ♥ Groepsleider : Ik en Thor [Guardian Dragons] status : bronstig Onderwerp: Re: Nieuw jaar veranderingen za nov 22, 2008 9:37 pm Het gaat echt over veranderingen, niet echt over evenementen
Leuk idee, maar dan moet de rpg minder dood zijn xD
Storm
Aantal berichten : 76Registration date : 24-09-08draken profiel partner : / Groepsleider : status : gezond Onderwerp: Re: Nieuw jaar veranderingen di nov 25, 2008 6:41 pm Bedoel je veranderingen aan het Forum ? Mischien meer plekken ?
Yuki Admin
Aantal berichten : 303Woonplaats : schuin tegenover Scarlet :PRegistration date : 02-08-08draken profiel partner : Thor, my love for you is forever ♥ Groepsleider : Ik en Thor [Guardian Dragons] status : bronstig Onderwerp: Re: Nieuw jaar veranderingen di nov 25, 2008 6:45 pm Bijvoorbeeld! Maar welke dan? xD
Storm
Aantal berichten : 76Registration date : 24-09-08draken profiel partner : / Groepsleider : status : gezond Onderwerp: Re: Nieuw jaar veranderingen di nov 25, 2008 6:46 pm
Yuki Admin
Aantal berichten : 303Woonplaats : schuin tegenover Scarlet :PRegistration date : 02-08-08draken profiel partner : Thor, my love for you is forever ♥ Groepsleider : Ik en Thor [Guardian Dragons] status : bronstig Onderwerp: Re: Nieuw jaar veranderingen di nov 25, 2008 6:56 pm Weird xD Misschien... Ik zal erover nadenken
Plaatjes zijn ook welkom, aangezien he bij sommigen erg groot lijkt
Yuki Admin
Aantal berichten : 303Woonplaats : schuin tegenover Scarlet :PRegistration date : 02-08-08draken profiel partner : Thor, my love for you is forever ♥ Groepsleider : Ik en Thor [Guardian Dragons] status : bronstig Onderwerp: Re: Nieuw jaar veranderingen za nov 29, 2008 12:53 am Ik heb wat dingen veranderd
Is het mooi? Of moet ik nog iets anders doen? xD
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Nieuw jaar veranderingen
Nieuw jaar veranderingen