Aantal berichten : 303 Woonplaats : schuin tegenover Scarlet :P Registration date : 02-08-08
draken profiel partner: Thor, my love for you is forever ♥ Groepsleider: Ik en Thor [Guardian Dragons] status: bronstig
Onderwerp: Yuukyuuk's bewerkingen :P za nov 01, 2008 2:22 pm
De komende tijd plaats ik hier mijn bewerkingen. Ik heb er nu alleen geen bij de hand ('k zit op de pc van mijn vader) Ik doe mijn best vandaag nog 1 te plaatsen
Yuki Admin
Aantal berichten : 303 Woonplaats : schuin tegenover Scarlet :P Registration date : 02-08-08
draken profiel partner: Thor, my love for you is forever ♥ Groepsleider: Ik en Thor [Guardian Dragons] status: bronstig
Onderwerp: Re: Yuukyuuk's bewerkingen :P wo nov 12, 2008 11:19 pm
Sorry voor late reactie
Moon xD
Yuki Admin
Binnenkort! Ik ga filmpjes maken voor op yt genaamd de Drawing factory! Wie hieraan mee wil doen moet een PB met het onderwerp DrawingFactory sturen, en misschien kunnen we er dan een apart acc voor maken Maar goed, ik wil eerst een aantal filmpjes maken, en daarna pas plaatsen. Anders staat er een filmpje zo zielig bij xD