Dragon Dreams...
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dragon Dreams...

Feel your new self... Your new dragon being.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Regenachtige herinneringen

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Thor
Admin
Thor


Man Aantal berichten : 115
Woonplaats : bij Yuki
Registration date : 12-09-08

draken profiel
partner: ♥♥♥Yuki♥♥♥
Groepsleider: Yuki en ik (The Guardian Dragonz)
status: gezond

Regenachtige herinneringen Empty
BerichtOnderwerp: Regenachtige herinneringen   Regenachtige herinneringen Icon_minitimedi mei 26, 2009 10:43 pm

Thor wandelde een eindje langs Lake Rainfall, iets wat hij altijd deed als hem iets dwars zat. Hij kon er, door de rustgevende en stille sfeer goed nadenken. Hij dacht na over Ryu, en over Yuki, omdat Thor duidelijk kon merken dat ze de laatste tijd een beetje afwezig deed, hoewel ze het probeerde te verbergen. Ze hield nog steeds van hem, en miste hem eigenlijk verschrikkelijk. Hij dacht er ook aan om misschien iets rustiger aan te doen, tussen hun twee. Zodat Yuki tijd had om na te denken wat ze precies voor wie voelde.
Ineens moest hij denken aan iets uit zijn jeugd, wat hem toen veel verdriet had gedaan. Zijn moeder was weer eens weg, want er was weinig te eten, en hij en zijn broers en zussen leden honger. Na een paar dagen ging zijn oudste broer weg, om hun moeder te zoeken, ze was nog steeds niet terug. De volgende avond kwam hij terug, met hangende kop. Thors kleinste zusje vroeg:"Waar is mama? Je zou mama halen!!!" Zijn broer liet zijn kop en staart nog meer hangen, en zei, met in-droeve stem:"Mama zal nooit meer terugkomen, ze is er niet meer... Crying or Very sad " en begon te huilen. Ze begonnen allemaal te huilen, want drakenmoeders waren niet altijd even zorgzaam, maar die van hun was dat altijd geweest. Hij kon zich zelfs nog herinneren dat ze ooit had verteld dat ze als babydraak opgevoed was door mensen, en daar had geleerd wat een verschil het maakt als je zorgzaam bent naar anderen toe. Ineens moest hij er bijna weer om huilen, vanwege het grote gevoel van gemis, wat hij nog steeds met zich meedroeg. Hij kon zich prima voorstellen hoe Yuki zich nou voelde. Verdrietig en in diepe gedachten verzonken liep hij verder.


Laatst aangepast door Thor op za dec 12, 2009 7:19 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Thor
Admin
Thor


Man Aantal berichten : 115
Woonplaats : bij Yuki
Registration date : 12-09-08

draken profiel
partner: ♥♥♥Yuki♥♥♥
Groepsleider: Yuki en ik (The Guardian Dragonz)
status: gezond

Regenachtige herinneringen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Regenachtige herinneringen   Regenachtige herinneringen Icon_minitimewo mei 27, 2009 8:22 pm

Terwijl Thor verder liep, ging de herinnering over zijn moeder verder. Hij vroeg aan zijn oudste broer wat er gebeurd was. Hij nam Thor apart van hun broers en zussen, en vertelde dat ze door de Shades was vermoord, een toen nieuwe groep die andere draken terroriseerde. Ze hadden haar hoofd afgebeten en waren ermee aan het voetballen! En haar lichaam was van boven tot onder opengereten. Het was een verschrikkelijk gezicht geweest. Thor was sprakeloos. De Shades hadden vreselijke dingen gedaan, maar nog nooit iemand vermoord! Dit konden ze toch niet over hun kant laten gaan! Maar toen hij dat tegen zijn oudere broer zei, zei die:"Wat kunnen wij als een stel jonge weesdraakjes tegen die in- en inslechte groep draken beginnen? En niemand zal er wat van zeggen, want ze zijn bang ook verscheurd te worden! En geef ze eens ongelijk..." Daar had Thor nog niet over nagedacht. Maar er moest toch een manier zijn de Shades te leren dat dit NIET getolereerd wordt! Er waren toch wel een paar draken die zich tegen de Shades zouden durven keren! Al kon hij, hoe goed hij ook nadacht, niemand bedenken...
Terug naar boven Ga naar beneden
Thor
Admin
Thor


Man Aantal berichten : 115
Woonplaats : bij Yuki
Registration date : 12-09-08

draken profiel
partner: ♥♥♥Yuki♥♥♥
Groepsleider: Yuki en ik (The Guardian Dragonz)
status: gezond

Regenachtige herinneringen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Regenachtige herinneringen   Regenachtige herinneringen Icon_minitimedo mei 28, 2009 8:32 pm

Thor vloog in blinde woede weg van zijn broers en zussen. Hij wist niet waar hij heen ging, maar hij moest even weg. Weg van de ellende, het verdriet van zijn familie... Hij vond het niet erg te troosten, daarnietvan, maar hij kon het zelf allemaal gewoon niet aan. Toen hij weer een beetje bij zinnen was, keek hij waar hij was. Hij kende de plek niet goed. Tot hij allemaal grote karkassen zag liggen. Met een schok besefde hij dat hij naar de grotten van de Shades gevlogen was. Door het waas voor zijn ogen had zijn woede hem naar de Shades geleid. Thor besefde dat als hij niet snel maakte dat hij wegging, hij nog wel eens ernstig verwond zou kunnen worden, of erger... Maar een stemmetje in zijn kop zei:"Je wou je moeder toch wreken? Je bent hier nou toch, begin dan maar direct met een plan bedenken." Thor probeerde het stemmetje te negeren, maar die ging het steeds harder zeggen. In uiterste frustratie schreewde Thor:"Hou nou je mond! Ik moet hier wegwezen, voordat iemand me hoort!" Help, zei hij dat nou hardop? En ja hoor, daar had je het gedonder al, daar kwamen de Shades aanlopen, zich afvragend wie er zo geschreeuwd had. Toen zagen ze Thor staan, en liepen dreigend op hem af...
Terug naar boven Ga naar beneden
Daira

Daira


Vrouw Aantal berichten : 32
Woonplaats : De top van de Nederlanden
Registration date : 10-10-08

draken profiel
partner: nop
Groepsleider: I lead myself..
status: gezond

Regenachtige herinneringen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Regenachtige herinneringen   Regenachtige herinneringen Icon_minitimedo mei 28, 2009 9:16 pm

Zodra Daira dichterbij vloog kwam de zwarte draak in zicht. Ze shcrok bij het zien van zijn ziel. Zijn ziel straalde een onmogelijke kracht uit, maar ook veel pijn, die op een vreemde manier werd gestimuleerd. Ze daalde een eindje, om de kracht beter te kunnen voelen.
Nu voelde Daira meer dan alleen kracht en pijn. No nooit had ze zo'n vreemde ziel gevoeld. Ze wou wete wat er achter de ziel zat, en besloot te landen.
Daira zwoof rustig naar beneden, en week uit naar de kant waar geen water zat. Ze landde rustig naast Thor. Ze keek hem recht aan, maar zei niks. Misschien begreep hij haar verkeerd. Op de ziel inspreken was ook geen goed idee, omdat dat voor beide draken veel energie kost. Zwijgend snoof ze de kracht van Thor's ziel op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thor
Admin
Thor


Man Aantal berichten : 115
Woonplaats : bij Yuki
Registration date : 12-09-08

draken profiel
partner: ♥♥♥Yuki♥♥♥
Groepsleider: Yuki en ik (The Guardian Dragonz)
status: gezond

Regenachtige herinneringen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Regenachtige herinneringen   Regenachtige herinneringen Icon_minitimedo mei 28, 2009 9:34 pm

Thor schrok op uit zijn herinnering, en zag een prachtige paarse draak staan. Ergens voelde hij dat zij voelde wat hij op dit moment allemaal voelde. Hij keek naar haar, maar kon geen duidelijk beeld van haar persoonlijkheid krijgen, zoals hij dat bij bijna iedereen kreeg. Toch begreep hij direct, dat ze hier om hem was, om misschien te helpen. Hoe hij dat wist, begreep hij zelf ook niet. Maar het was duidelijk wel zo. Hij liep naar Daira toe, en voelde dat hij niets hoefde te zeggen, dat ze het snapte. Tegelijkertijd voelde hij er sterk de behoefte toe te vertellen hoe hij zich voelde. Daira was apart, dat was direct te merken. Maar ze gaf je een goed gevoel, zonder verplichting iets te vertellen. En toch vertelde hij haar alles. Omdat ze nergens moeilijk over deed. Thor deed zijn bek open, en begon te vertellen waar hij allemaal aan dacht. Over Yuki en Ryu, over de herinnering aan zijn moeder, en hoe ze vermoord was. Over het gevoel dat hij dingen moest loslaten, en toch ook juist niet. Aan het eind van het lange verhaal keek hij haar weer recht aan, en vroeg:"Misschien dat jij kan helpen, ik zit er zo erg mee in de knoop..."


Laatst aangepast door Thor op do sep 24, 2009 9:27 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Daira

Daira


Vrouw Aantal berichten : 32
Woonplaats : De top van de Nederlanden
Registration date : 10-10-08

draken profiel
partner: nop
Groepsleider: I lead myself..
status: gezond

Regenachtige herinneringen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Regenachtige herinneringen   Regenachtige herinneringen Icon_minitimedo mei 28, 2009 9:56 pm

(Oh help, waarom heb ik het gevoel dat Daira een liedje moet zingen? O_O MIsschien omdat het liedje wat ik nu hoor zo'n melodie heeft die hierbij past...)
Daira maakte een rustig brommend geluidje. Ze sloot haar ogen, en mompelde: "Laat het gaan, maar blijf het vasthouden..." haar stem was anders dan normaal. Veel meer beheerst, en diep. Ze sprak in vreemde raadsels. "Blijf niet in het verleden hangen, maar ga verder. Onthoud wie je bent." Ze opende haar ogen, die een vreemde gloed hadden gekregen. Ze was overgenomen door een ziel die met haar zoon wou praten, en de enige weg om dat te doen was via Daira. Haar mondhoeken krulden langzaam op. "Zoon... Je verleden was moeilijk genoeg, maak er het beste van." Ze leek dwars door Thor heem te kijken. Ze stond even zonder iets te zeggen, waarna ze weer iets zei. "Thor, je bent een sterke draak. Ik wil niet dat je je leven verspild aan denken. Doe iets met je leven!" Daira begon te wankelen, en stortte in. De gloed in haar ogen was verdwenen. "Ze is nog hier..." zei Daira zwakjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thor
Admin
Thor


Man Aantal berichten : 115
Woonplaats : bij Yuki
Registration date : 12-09-08

draken profiel
partner: ♥♥♥Yuki♥♥♥
Groepsleider: Yuki en ik (The Guardian Dragonz)
status: gezond

Regenachtige herinneringen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Regenachtige herinneringen   Regenachtige herinneringen Icon_minitimevr mei 29, 2009 5:25 pm

Thor werd bleek, en stamelde:"Dat was mijn moeder... Ik heb haar stem niet meer gehoord sinds ik 1 jaar oud was..." Hij kon het allemaal even niet meer bevatten, en plofde neer naast het meer. "Mijn moeder," zei hij weer, "Mijn moeder is er gewoon nog... Ze weet van mij en Yuki... Oh sorry Daira, ik weet dat dit er vreemd uit moet zien, een volwassen mannetjesdraak te zien huilen. Het is gewoon... ik heb haar maar heel kort gekend, in drakenjaren, maar ze heeft haar leven voor ons opgeofferd. Ze hield zo verschrikkelijk veel van ons, en wij van haar. En toen ze stierf, om eten voor ons te halen... we hebben zo verschrikkelijk om haar moeten huilen..." en Thor kon niks meer uitbrengen, hij kon alleen maar huilen. Hij wikkelde zijn vleugels om zich heen, als een deken tegen zijn verdriet. Hij ging liggen, en begon heen en weer te wiegen, zoals zijn moeder dat altijd deed als hij niet kon slapen. Dan nam ze hem in haar grote, zachte vleugels en wiegde hem heen en weer, tot hij weer rustig was. Dan zei ze tegen hem:"Zoon, je wordt hier alweer bijna te groot voor. Straks scheuren mijn vleugels nog uit, omdat ik je als volwassen draak zeker ook nog moet wiegen." Daaraan denkend, veegde Thor de tranen uit zijn ogen en ging weer staan. Hij liep weer op Daira af, en omhelsde haar. "Dank je Daira, dit heeft heel veel voor me betekend. Ik kan je niet genoeg bedanken."
Terug naar boven Ga naar beneden
Daira

Daira


Vrouw Aantal berichten : 32
Woonplaats : De top van de Nederlanden
Registration date : 10-10-08

draken profiel
partner: nop
Groepsleider: I lead myself..
status: gezond

Regenachtige herinneringen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Regenachtige herinneringen   Regenachtige herinneringen Icon_minitimeza mei 30, 2009 12:50 am

Daira kon niet veel meer dan haar mondhoeken opkrullen. Ze snaptee weinig van. Ze was haar bewustzijn verloren toen Thor's moeder haar overnam, en de gedachte dat zielen haar zomaar binnen konden dringen maakte haar niet rustiger. Haar hoofd bonkte, terwijl ze naar de ziel van Thor's moeder staarde. Daira had vele vragen. Ze sprak met telepathie in de Zielentaal met Thor's moeder, al was het niet lang. Uiteindelijk vervaagde de ziel en verloor Daira de controle over haar lichaam.
(Ze valt flauw Razz )
Terug naar boven Ga naar beneden
Thor
Admin
Thor


Man Aantal berichten : 115
Woonplaats : bij Yuki
Registration date : 12-09-08

draken profiel
partner: ♥♥♥Yuki♥♥♥
Groepsleider: Yuki en ik (The Guardian Dragonz)
status: gezond

Regenachtige herinneringen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Regenachtige herinneringen   Regenachtige herinneringen Icon_minitimewo aug 26, 2009 8:48 pm

Thor zag Daira instorten en liep snel naar haar toe. Hij zag meteen dat ze totaal uitgeput was. Hij tilde haar, zo goed en zo kwaad als het kon, op zijn rug en bedacht waar hij Daira mee naar toe zou nemen. Uiteindelijk besloot hij dat dit eigenlijk toch de beste plek was, en legde haar weer neer. Thor pakte een groot blad, en schepte er wat water in. Hij ging bij Daira zitten, en legde haar hoofd op zijn poten. Hij goot wat water in haar bek, en zag tot zijn blijdschap dat ze het opdronk. Toen ze het water ophad, legde hij haar hoofd weer op de grond. Hij bedacht dat als hij haar zou laten liggen, er niet op tijd help zou komen. Hij stond op en vloog, na nog een keer achterom kijken, weg om hulp te zoeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daira

Daira


Vrouw Aantal berichten : 32
Woonplaats : De top van de Nederlanden
Registration date : 10-10-08

draken profiel
partner: nop
Groepsleider: I lead myself..
status: gezond

Regenachtige herinneringen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Regenachtige herinneringen   Regenachtige herinneringen Icon_minitimevr aug 28, 2009 3:54 pm

Daira opende haar ogen. Alles om haar heen had een witte gloed. Ze knipperde met haar ogen, en zag een draak. Ze probeerde de ziel te lezen, maar besefte dat het een ziel was. Geschrokken zette ze een stap achteruit. "Wie bent u?" zei ze in zielenspraak. "Thor's moeder." Antwoordde de draak, en Daira herkende de stem die zij gesproken had. Ze boog haar kop nederig. "Ik ben -" "Daira, de schakel tussen zielen en levenden." Daira schrok toen de draak haar zin af maakte. "Hoe weet u dat?" vroeg ze, terwijl ze haar blik stevig vasthield op de Thor's moeder. "Liefje, iedereen weet wie je bent. Je bent beroemd! Iedereen wil wel via jou met zijn of haar dierbaren praten..." Ze glimlachte, en Daira voelde een koude rilling over haar rug gaan. Dit was de wereld van de Zielen, en Daira's ziel was daar nu...

Daira hijgde heftig. Haar voorhoofd werd helemaal heet en nat. Langzaam werd haar ademhaling minder. Als haar ziel lang uit haar lichaam bleef zou haar ziel nooit terug kunnen keren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thor
Admin
Thor


Man Aantal berichten : 115
Woonplaats : bij Yuki
Registration date : 12-09-08

draken profiel
partner: ♥♥♥Yuki♥♥♥
Groepsleider: Yuki en ik (The Guardian Dragonz)
status: gezond

Regenachtige herinneringen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Regenachtige herinneringen   Regenachtige herinneringen Icon_minitimedi okt 13, 2009 6:20 pm

Thor vloog rond, op zoek naar andere draken. Maar hij zag helemaal niemand! Hij werd steeds wanhopiger. Als hij niet snel iemand tegenkwam, zou het voor Daira wel eens te laat kunnen zijn... Waarom kon hij wanneer het ECHT nodig was toch nooit iemand vinden! "Is daar iemand!" schreeuwde Thor. En nog eens: "Is daar iemand!!!! Iemand moet me helpen met Daira, de zielendraak! Ze kan elk moment sterven! Help me dan toch!!!!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Saphira

Saphira


Vrouw Aantal berichten : 6
Leeftijd : 27
Registration date : 26-12-09

draken profiel
partner: Ik wacht nog op de ware.
Groepsleider:
status: gezond

Regenachtige herinneringen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Regenachtige herinneringen   Regenachtige herinneringen Icon_minitimezo dec 27, 2009 2:26 pm

Saphira vloog snel door de roep die ze had gehoord, ze streek neer bij de twee draken. "Wat is er hier aan de hand?" Ze ging naast de draak staan en keek naar haar. Ze goot energie in Daira. Terwijl ze dat deed zong ze een bezwering die haar leven kon redden als de juiste hoeveelheid energie in het lichaam zat. Ze zong verder en trok Daira terug in haar lichaam, het was een felle strijd maar ze hield vol. En uiteindelijk kreeg ze de vermoeide Daira terug in haar lichaam. "Daira zal veel moeten rusten, bewaak haar goed!" Ze kapte de stroom van energie af. "Daira bewaak je ziel en hou je vast aan je ziel!"
Toen ze klaar was keek ze nog even naar de zielendraak en strekte toen haar enorme vleugels en vloog weg. Saphira was moe maar ze zou een andere keer op krachten moeten komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thor
Admin
Thor


Man Aantal berichten : 115
Woonplaats : bij Yuki
Registration date : 12-09-08

draken profiel
partner: ♥♥♥Yuki♥♥♥
Groepsleider: Yuki en ik (The Guardian Dragonz)
status: gezond

Regenachtige herinneringen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Regenachtige herinneringen   Regenachtige herinneringen Icon_minitimewo dec 30, 2009 2:37 pm

Thor schrok op toen er ineens een nieuwe draak aan kwam vliegen. 'Gelukkig,' dacht hij. 'Iemand die kan helpen.' Hij zag hoe ze neerstreek, en een bezwering uitsprak. Het klonk mooi, als het gezang van Yuki tijdens een maanritueel. Thor zag dat de nieuwe draak een zware klus had aan Daira. Dat was logisch, je ziel wordt niet elke dag uit je lichaam gerukt. Hij was al lang blij dat er iemand was die kon helpen.
Ze leek klaar te zijn, en hij kreeg te horen dat ze veel moest rusten. Daar zou hij voor zorgen, het was zijn schuld dat ze in die staat had verkeerd. Thor wou haar nog bedanken, maar ze vloog al weg, de koude lucht in. "Daira," zei Thor zachtjes, "Nou komt alles goed. Die draak heeft je gered."
Terug naar boven Ga naar beneden
Saphira

Saphira


Vrouw Aantal berichten : 6
Leeftijd : 27
Registration date : 26-12-09

draken profiel
partner: Ik wacht nog op de ware.
Groepsleider:
status: gezond

Regenachtige herinneringen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Regenachtige herinneringen   Regenachtige herinneringen Icon_minitimedo dec 31, 2009 10:29 pm

Saphira hoorde de woorden die Thor uitsprak zachtjes. Ze sloeg nog een keer met haar safierblauwe vleugels. Ze schoot een blauwe energie bal naar Thor, hij brande als vuur maar het was prachtige blauwe energie. Haar wondermooie lange hals draaide zich naar de draken. De energie straalde het felle licht uit dat hetzelfde was als de zon maar dan safierblauw. Haar lange staart schokte zachtjes toen ze haar enorme vleugels nog een keer liet neerdalen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thor
Admin
Thor


Man Aantal berichten : 115
Woonplaats : bij Yuki
Registration date : 12-09-08

draken profiel
partner: ♥♥♥Yuki♥♥♥
Groepsleider: Yuki en ik (The Guardian Dragonz)
status: gezond

Regenachtige herinneringen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Regenachtige herinneringen   Regenachtige herinneringen Icon_minitimedi jan 12, 2010 7:52 pm

Thor keek op toen bleek dat Saphira weer was neergedaald. "Dank je dat je haar gered hebt," zei hij dankbaar, met een vriendelijke en hoopvolle blik in zijn gele ogen. "Als jij er niet geweest was..." Thor kon het bijna niet zeggen, een goede vriendin verlies je niet iedere dag bijna. Daira was er echt bijna geweest, dat wist hij zeker.
De lucht werd donker, en het begon te regenen. De koude natte druppels liepen over zijn schubben. Een rilling trok over zijn rug. Normaal gezien zou hij een vuurtje gemaakt hebben met zijn vlammen, maar met die regen zou het toch niet willen blijven branden. De regen maakte dat het kouder leek dan het eigenlijk was. Thor ging snel onder een boom staan vlak bij het meer, en zag hoe Saphira helemaal doorweekte. "Kom hier toch staan," zei hij uitnodigend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Saphira

Saphira


Vrouw Aantal berichten : 6
Leeftijd : 27
Registration date : 26-12-09

draken profiel
partner: Ik wacht nog op de ware.
Groepsleider:
status: gezond

Regenachtige herinneringen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Regenachtige herinneringen   Regenachtige herinneringen Icon_minitimewo jan 13, 2010 3:22 pm

Saphira glimlachte. "Dat is niet nodig hoor. Ik heb het graag gedaan." Ze concentreerde zich even. Opeens werd ze omgeven door een heerlijke blauwe warme koepel. Ze sloot haar ogen en breidde hem uit tot Daira. "Magie kan ik beheersen dus ik heb altijd alles wat ik nodig heb." Ze maakte een klein vuur, blauw vuur, het werd maar niet nat. "Kom jij er nu maar bij." Toen vlogen er kleine dunne vlammen uit haar mond, ze kwamen in de neus van Daira. "Het is energie, dan hersteld ze sneller." Haar blauwe schubben fonkelde door het vuur. Ze straalde helemaal en sloot haar ogen weer. Dit keer langer. Nu kwam er een klein zonnetje langs haar schubben en droogde haar op. Ze vroeg aan het zonnetje of hij het ook wou doen bij de andere draken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Regenachtige herinneringen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Regenachtige herinneringen   Regenachtige herinneringen Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Regenachtige herinneringen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon Dreams... :: draken wereld :: lake rainfall-
Ga naar: